هیجان انگیزترین تور مالزی نوروز 1402

در جنوب شرقی آسیا، حوالی دریای چین، کشور مالزی واقع شده است؛ کشوری با آب و هوای جذاب برای سفر و گردشگری! دو بخش متمایز مالزی از طریق دریای چین جنوبی از یکدیگر جدا شده‌اند اما هر دو بخش پوشیده از دشت‌های مرتفع ساحلی و کوهستان‌های انبوه هستند. همین‌هاست که با نزدیک شدن به سال جدید، تورهای مالزی نوروز 1402 را محبوب می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مالزی یک کشور پرگردشگر است که سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. تنوع در جاذبه‌های گردشگری این کشور باعث شده است که مسافران با هر سلیقه‌ای به دنبال تور مالزی نوروز 1402 باشند تا به این کشور سفر کنند. اما پیش از انتخاب یکی از پرطرفدارترین تورهای نوروز 1402 و سفر به مالزی، خوب است درباره این کشور بیشتر بدانیم؛

چه زمانی برای سفر به مالزی مناسب است؟

مالزی دارای آب و هوای استوایی است. این یعنی گرچه در طول سال با روزهای آفتابی هم روبرو می‌شود اما در بیشتر مواقع بارانی است. روزهای مالزی گرم و دارای رطوبت هستند که بارندگی‌های کوتاه کمی از حرارت آن‌ها می‌کاهد. در جنوب غربی جزیره، فصل موسمی از ماه‌های آوریل تا سپتامبر و در شمال شرقی جزیره، فصل موسمی در ماه‌­های اکتبر تا مارس خود را نشان می‌دهد. ماه‌­های موسمی در شمال شرقی بارندگی بیشتری را نسبت به ماه­‌های موسمی در جنوب غربی دارد. به طور کلی، میانگین آب و هوای سالانه به این‌صورت است، که در کوالالامپور، ماه مارس، گرم‌ترین ماه و سردترین ماه، ژانویه است. با این تفاسیر، بهتر است فصل‌های خشک‌تری برای سفر به مالزی انتخاب شوند. خشک‌ترین زمان سال برای لذت بردن از کشور مالزی که می‌تواند یکی از جذاب‌ترین تورهای نوروز 1402 باشد، بین دسامبر تا فوریه (اوایل تا اواسط زمستان) و از ماه می تا اوت، یعنی اواخر بهار تا اواسط تابستان است؛ ناگفته نماند که این فصل‌ها شلوغ‌ترین دوره برای توریست‌هاست. به همین خاطر اگر خواهان تجربه زندگی در این کشور هستید و از قدم زدن و گذران زندگی زیر باران لذت می‌برید، تور مالزی نوروز 1402را از دست ندهید!

آریاک سفر

دیدنی‌های تور مالزی نوروز 1402

مالزی یک ترکیب غنی از جاذبه‌های فرهنگی و سنتی است. کوالالامپور مالزی در بیشتر روزهای سال میزبان جشنواره‌های رنگارنگ است که در گوشه و کنار کوچه‌ها و بازارهای رنگارنگ برگزار می‌شوند. علاوه بر این، غذاهای ارزان، خوشمزه و متنوع نیز بسیاری از افراد را به سمت شرق آسیا می‎کشاند.

در میان جاذبه‌های تاریخی مالزی، برج‌های دوقلو پتروناس و موزه ملی مالزی بر دیگر مکان‌ها اولویت دارند. برج‌های دوقلو در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده‌اند و به نوعی نماد این شهر به شمار می‌روند. موزه ملی هم در نزدیکی باغ‌های دریاچه پردانا واقع شده است. ساختمان این موزه ملی بنایی دیدنی با معماری بومی کشور مالزی است که دستاوردهای افراد سیاسی مالزی به همراه گنج‌هایی که از سلطان ترنگانو باقی مانده را در این موزه قابل دیدن هستند.

به عنوان جاذبه‌های طبیعی هم می‌توان به مجمع الجزایر لنکاوی و رودخانه کیتاباتانگان اشاره کرد.

99 جزیره کوچک لنکاوی مالزی

مجمع الجزایر لنکاوی مالزی دارای حداقل 99 جزیره کوچک است که می‌توان یک روز از سفر را با قایق در اطراف آن سپری کرد. تور گردشگری با قایق جهت قایق سواری در میان آبراه‌های بین جزایر و برای افراد ماجراجو، تور هیجان انگیز جت اسکی در جزیره دایانگ بنگینگ همواره نظر بسیاری از گردشگران را جلب می‌کند. همچنین می‌توان با استفاده از ماشین کابلی و رفتن به ارتفاع 700 متر بالاتر از سطح دریا، تمامی این جزیره‌ها را صورت یک جا مشاهده کرد.

کیناباتانگان؛ گشت و گذار در حیات وحش

کسانی که علاقه‌مند به دیدن حیوانات نادر هستند، نباید بازدید از این رودخانه را از دست بدهند. حیواناتی عحیب و غریب همچون اورانگوتان، تمساح، میمون‌های خرطوم‌دار، کاسکوهای شاخدار و… همگی در این رودخانه زیست می‌کنند که می‌توان با احترام به محیط زیست، دیداری با آن‌ها کرد. البته گفتنی است که برای رفتن به کیناباتگان باید از فرودگاه شهر سنداکان مالزی یک سفر هوایی را تجربه کرد؛ اما مطمئن باشید این پرواز، یکی از خاطره‌انگیزترین بخش‌های تور مالزی نوروز 1402را برایتان رقم می‌زند.

با توجه به انواع جذابیت‌هایی که در دیدار از کشور مالزی امکان‌پذیر خواهد بود، سفر با تور به این کشور نیز یک تجربه هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. تورهای گوناگونی برای سفر به این کشور وجود دارند. این تورها گاهی برای سفر به یکی از شهرهای مالزی و گاهی به صورت ترکیبی برای سفر به دو یا چند شهر مالزی ارائه می‌شوند. چه زمانی بهتر از نوروز برای به در کردن خستگی یک سال در مالزی؛کشوری که طبیعتی بی‌نظیر و مثال زدنی دارد؟

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی، برای نوروز 1402 تورهای جذابی برای سفر به مالزی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. با مانیا پرواز رویایی، می‌توان یک نوروز رویایی و حتی یک سفر رویایی را تجربه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : مانیا پرواز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز