هواي كيش در نيمه دوم عيد چطور است؟

کیش یکی از مقاصد پر طرفدار برای مسافران نوروزی است، به‌صورتی که در عید 1401 حدود 207 هزار مسافر وارد این جزیره شدند. اطلاع از آب‌و‌هوای این جزیره در هنگام مسافرت، تأثیر بسزایی در کیفیت سفر دارد. به همراه داشتن وسایل و لباس‌هایی متناسب با آب‌و‌هوای مقصد می‌تواند سفر را آسان‌تر کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

برخی از مسافران نیمه دوم عید نوروز را برای سفر به جزیره کیش انتخاب می‌کنند. در ادامه کاماپرس به بررسی آب‌و‌هوای جزیره کیش در نیمه دوم عید نوروز 1402 می‌پردازد.

آب‌وهوای جزیره کیش در نيمه دوم عيد نوروز

جزیره کیش در منطقه گرم و مرطوب واقع شده است. با این حال در روزهای آغازین بهار دما و رطوبت هوا در جزیره مطلوب است. هوای نسبتا گرم روز و شب‌های خنک ویژگی اصلی آب و هوای کیش در عید نوروز است. البته در نیمه دوم عید دمای شب‌ها نیز بیشتر می‌شود.

آریاک سفر

بيشتر بخوانيد:

میانگین بیشینه دمای جزیره در نیمه دوم عید 27/5 درجه است. میانگین کمینه دما نیز 19 درجه است. با این حال به همراه داشتن یک تکه لباس گرم توصیه می‌شود.

آسمان کیش در نیمه دوم عید عموما آفتابی بوده و گاهی اوقات به میزان کمی ابری می‌شود. بنابراین خبری از بارش باران در این روزها نیست. در روزهای 12 و 13 فروردین نیز وزش باد با سرعت حداکثر 35 کیلومتر در ساعت در انتظار گردشگران است. نکته مهم دیگر رطوبت هوا است. میانگین رطوبت هوا در این روزها کمتر از 60 درصد است.

انتهاي پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز