«هم آموز» ویدئوی سمینار تحلیل بازارهای مالی در سال 99 را ارائه کرد

پلتفرم یادگیری الکترونیکی بر روی وب و موبایل «هم آموز»، بعد از برگزاری سیمنار تحلیل اقتصاد و بازارهای مالی در سال 99، محتوای بخش های مختلف این سمینار را در سایت خود در قالب ویدئوهای مجزا با تخفیف ویژه به علاقه مندان ارائه کرد.

به گزارش کاما پرس بنا به اعلام «هم آموز»، سمینار تحلیل اقتصاد و بازار های مالی در سال 99 ،  17 بهمن ماه 1398 با سخنرانی 4 تن از اساتید اقتصاد، مدیریت و سرمایه گذاری برگزار شد و اکنون محتوای این سمینار – با مجموع 5 ساعت ویدئوی آموزشی – به صورت ویدئوهای مجزا با تخفیف 40 درصدی در سایت «هم آموز» در دسترس متقاضیان قرار دارد.
در این سیمنار که در پژوهشکده علوم و فناوری انرژی شریف برگزار شد، ولید هلالات رئیس هیات مدیره شرکت سبدگردانی اقتصاد بیدار، بهروز ملکی دکترای اقتصاد و مشاور ارشد حوزه سرمایه گذاری بازار مسکن، مهدی کنعانی قائم مقام سابق صندوق تحقیق و توسعه صنایع و معادن و علی سرزعیم تحلیل گر ارشد اقتصادی به بررسی و تحلیل افق پیش روی بخش های مختلف اقتصاد ایران پرداخته و آینده بازارهای گوناگون از جمله بازار بورس، ارز، طلا، مسکن و … را زیر ذره بین تحلیل های خود بردند. بخشی از این سمینار نیز به پرسش حضار و پاسخ‌های این اساتید اختصاص یافت.
شایان ذکر است؛ «هم آموز» یک پلتفرم یادگیری الکترونیکی بر روی وب و موبایل به شمار می رود که به صورت بومی و مطابق با نیازهای آموزشی کشور طراحی و توسعه داده شده است و با همکاری موسسات آموزشی، مجموعه ای غنی از دوره های الکترونیکی در موضوعات مختلف را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.
با گذراندن موفقیت آمیز دوره ها در «هم آموز»، موسسه برگزار کننده دوره مدرک معتبر آموزشی به متقاضیان اعطا می کند. خط مشی اصلی هم آموز ارائه آموزش های با کیفیت و معتبر تخصصی در حوزه مدیریت و مهارت های فردی است.

 

آریاک سفر

 

 

مرتبط با : هم آموز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز