همکاری فینوداد و ثروت ستارگان برای گسترش حوزه فین تک

مرکز نوآوری بانک ملی ایران؛ فینوداد، و شرکت راهبرد هوشمند مدیریت ثروت ستارگان با یکدیگر تفاهم نامه سرمایه گذاری امضا کردند. این تفاهم نامه در شعبه ملی پلاس فخر رازی بانک ملی ایران به امضا رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، علیرضا ماهیار، عضو هیئت عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانکی ملی ایران، سیدامیرحسین شبیری، مدیرعامل فینوداد، محمدمهدی جهان‌بزرگی، رئیس هیئت مدیرع فینوداد، و همچنین حمید نصیری، مدیرعامل مدیریت ثروت ستارگان، و سیدصابر امامی، مدیرعامل شرکت عصر امین کارآفرین، در نشست امضای این تفاهم نامه حضور داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

هم سرمایه گذاری در حوزه فین تک و دیگر بخش‌های فناورانه، برگزاری رویدادها، نشست‌ها، سمینارها، معرفی تیم‌ها برای سرمایه گذاری، همکاری در تامین زیرساخت، منتورها، مشاورین، استفاده از فضا و امکانات و … از جمله محورهای این تفاهم نامه هستند.

درباره مرکز فینوداد

مرکز نوآوری فینوداد در راستای توسعه نوآوری و فناوری حوزه فناوری مالی و بانکی با محوریت بانک ملی و سرمایه گذاری گروه شرکت‌های سداد فعالیت خود را آغاز کرد. ماموریت این مرکز فراهم کردن زیرساخت، منابع و تجربه‌ها و شبکه مورد نیاز کارآفرینان است. استارتاپ‌ها، منتورها و مشاوران، شرکت‌های بزرگ و متخصص ملی و بین المللی و سرمایه گذاران خرد با استفاده از این مرکز نوآوری، بستری برای رشد و توسعه کسب و کار خود خواهند داشت. این مرکز حضور فعال در دانشگاه‌های دولتی و راه اندازی و تجهیز فضای کار اشتراکی را در دستور کار دارد تا بتواند نخبگان را شناسایی و جذب بازار کار کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملیفینودادمدیریت ثروت ستارگان
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز