همکاری سایت شیائومی با سونی برای ارتقای دوربین شیائومی ۱۳ پرو / قیمت روز ۱۱ آبان

سایت شیائومی قصد دارد برای ارتقای دوربین مدل جدید این برند با سونی همکاری کند. این قرارداد 15 میلیون دلاری، برای توسعه حسگر موجود در شیائومی 13 پرو خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تا چند ماه دیگر از سری شیائومی 13 رونمایی می‌شود؛ این محصول تازه کم‍پانی شیائومی به جدیدترین تراشه موجود در دنیا، یعنی تراشه کوالکام مجهز خواهد بود.

هفتاد و شش درصد جذب نور بیشتر نسبت به آیفون 13 پرومکس

یکی از افشاگران صاحب نام در توییتر، مشخصات مدل جدید سایت شیائومی را افشا کرده است. گفته می‌شود شیائومی قصد دارد همانند گذشته با لایکا همکاری خوبی داشته باشد. پرچم‌دار جدید شیائومی قرار است در پنل پشتی، از دوربین سه گانه و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره‌مند شود. همچنین دارای باتری با قدرت 4800 میلی‌آمپر خواهد بود.

گزارشات حاکی از آن است که شیائومی 13 پرو قرار است به حسگر IMX989 ارتقا پیدا کند. پیش‌تر این ویژگی را در شیائومی 12 اس اولترا که انحصاری چین بود، شاهد بودیم. به منظور توسعه این حسگر، شیائومی با مبلغ 15 میلیون دلار با سونی همکاری می‌کند. هدف از این ارتقای هوشمندانه، ارائه جذب نور بهتر و فوکوس سریع‌تر است.

آریاک سفر

احتمالا بیشتر ویژگی‌های شیائومی 13 پرو همانند شیائومی 12 پرو است. یعنی صفحه نمایش 7/ 6 اینچی LTPO ، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و شارژ 120 واتی. نمایشگر این گوشی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۱۲۰۰ نیت، نسبت بدنه به تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی ۵۱۲ ppi بهره می‌برد.

گوشی جدید سایت شیائومی ، مجهز به صفحه‌ نمایش میکرو خمیده خواهد بود. افشاگران بر این باورند که شیائومی روی پنل جلویی شیائومی 13 پرو، حفره‌ نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی طراحی خواهد کرد. علاوه بر این از گوریلا گلس ویکتوس به عنوان محافظ نمایشگر این گوشی‌ بهره خواهد برد. چراکه مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و خط‌ و خش دارد.

لازم به ذکر است سیستم‌ عامل اندروید شیائومی 13 پرو، به طور پیش فرض ۱۳ خواهد بود و رابط کاربری MIUI 14 را اجرا می‌کند. سایت شیائومی ادعا کرده بود که حسگر جدید این مدل می تواند نسبت به آیفون 13 پرومکس، 76 درصد جذب نور بیش‌تری داشته باشد. این ادعای بسیار بزرگی است و باید منتظر ماند و دید شیائومی 13 پرو در واقعیت چگونه عمل می‌کند.

در ادامه لیست قیمت سایر مدل‌های غول فناوری چینی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز