همکاری بانک‌ کارآفرین و همراه ‌اول

بانک ‌کارآفرین و همراه اول هفته گذشته، تفاهم‌نامه مشترکی در حوزه فناورانه و ارائه خدمات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، مشاوره‌ای و سرمایه‌گذاری امضاء کردند.

به گزارش کاماپرس، این تفاهم‌نامه در برج همراه اول به امضای محمدرضا فرزین، مدیرعامل بانک و مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار رسید. چنانچه در سایت رسمی بانک کارآفرین بیان شده، هدف از امضاء این تفاهم‌نامه ایجاد و توسعه مواردی مانند نئوبانک، مراودات اِی‌پی‌آی، کیف‌پول، اعتبارسنجی مشتریان و میکروفایننس بود.

مدت زمان این تفاهم‌نامه از تاریخ امضاء آن تا سه سال آینده خواهد بود و در صورت رضایت طرفین این همکاری ادامه خواهد یافت. قرار است در پایان هر فصل گزارش مشترکی از چگونگی روند انجام آن در اختیار مدیران دو مجموعه قرار خواهد گرفت.

سایر تفاهم‌نامه‌های بانک کارآفرین

آریاک سفر

بانک‌کارآفرین اواسط مهرماه، در حاشیه نشست هماهنگی حمایت شبکه بانکی از شرکت‌های دانش‌بنیان، با صندوق نوآوری و شکوفایی نیز تفاهم‌نامه دیگری را امضا کرد. موضوع این تفاهمنامه، پذیرش رکن ضامن، انتشار اوراق مشارکت، صکوک و سایر ابزار‌های بازار سرمایه و تاسیس و مدیریت صندوق بازارگردانی اختصاصی برای شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و استارت‌آپی از سوی بانک کارآفرین است.

این بانک اواخر مهرماه نیز تفاهم‌نامه دیگری با سازمان نظام پزشکی منعقد کرد تا به پزشکان تسهیلات بانکی اعطا کند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : بانک کارآفرینهمراه اول
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز