همه چیز درباره گاوصندوق های آسانسوری

یکی از پرکاربردترین محصولات امنیتی، گاو صندوق آسانسوری است که در طلافروشی‌ها، موزه‌ها و مکان‌هایی که نیازمند امنیت هستند، به کار می‌روند. به گزارش کاماپرس، طلافروشی‌ها با استفاده از این نوع گاوصندوق دیگر نیازی نخواهند داشت تا در پایان هرروز، ویترین خود را جمع کرده و درون گاو صندوق دائمی بچینند، بلکه تنها با فشردن یک دکمه جابجا می‌شوند.

مکانیسم گاوصندوق‌ آسانسوری

گاوصندوق آسانسوری بدنه‌ای نسوز دارند و ابعادشان نیز غول‌آسا است. مکانیزم گاو صندوق آسانسوری به گونه‌ای است که در آن ریلی تعبیه شده تا گاوصندوق بالا و پایین رود و ساختاری هم جهت محافظت بیشتر و افزایش امنیت دارد.

یکی از موارد مهم و مشترک در تمامی گاوصندوق‌ها، قفلشان است. امروزه اما ایمن‌ترین و به روزترین نوع قفل، قفل ترکیبی است که همانطور که از نامش برمی‌آید از دو مدل قفل ترکیب شده است. یکی از آن‌ها قفل رمزی یا دیجیتال است و دیگری با کلید، گشوده می‌شود که به آن قفل مکانیکی هم گفته می‌شود.

آریاک سفر

از کجا گاوصندوق آسانسوری ارزان و باکیفیت تهیه کنیم؟

قیمت گاوصندوق‌های آسانسوری به دلیل تعداد بالای قطعات و وزن فولادی بالا، ارزان نیست اما شرکت جواهران باکس، تولیدکننده انواع گاوصندوق‌های آسانسوری و درب خزانه تلاش کرده است تا این محصولات را با بالاترین کیفیت اما با قیمتی مناسب‌تر عرضه کند. علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه مراجعه کنند.

مرتبط با : جواهران باکس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز