همه چیز درباره کیا پگاس ؛ جایگزین لوکس پراید در ایران

لست سکند

کیا پگاس یک سدان جمع و جور از سگمت B است که به برند کره ای کیا تعلق دارد ولی تولید آن در جوینت ونچری به نام دانگ فنگ یودا کیا در داخل چین انجام می گیرد. این خودرو در چین، آفریقا و خاورمیانه تحت عنوان پگاس و در آمریکای جنوبی و جنوب شرقی آسیا با نام کیا سولوتو به فروش می رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کیا پگاس نخستین بار در نمایشگاه خودرو شانگهای 2017 به نمایش گذاشته شد و بر روی پلتفرم کیا K2 با هدف جذب مشتریان جوان تولید شده است. نیروی پیشران کیا پگاس را یک موتور چهار سیلندر 1.4 لیتری تأمین می کند که 94 اسب بخار نیرو و 128 نیوتن متر گشتاورش را به چرخ های جلو منتقل می کند.

از تجهیرات استاندارد کیا پگاس می توان از شیشه های برقی، رادیو ضبط به همراه درگاه یو اس بی، کولر، رینگ های 14 اینچی فولادی ترمز ای بی اس، سیستم ضد سرقت، کمربند ایمنی پیش کشنده سه نقطه ای و قفل مرکزی نام برد.

راز آسمان پایتخت

حداکثر سرعت کیا پگاس 170 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

قیمت کیا پگاس مدل 2022

کیا پگاس در امارات متحده عربی چیزی حدود 47 هزار درهم قیمت دارد. به بیان دیگر، با تبدیل این عدد به ریال ایران این خودرو چیزی حدود 600 میلیون تومان قیمت دارد. این درحالی است که پراید به تازگی وارد کانال 300 میلیونی شد. به نظر شما در صورت ورود این خودرو به بازار ایران باید شاهد چه قیمتی برای آن باشیم؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز