همه چیز درباره نسل جارو مینی لودر بابکت

جارو مینی لودر بابکت که به جارو تراکتوری مشهور است، مورد استفاده بخش‌های صنعتی مدل‌ها و شکل‌های مختلفی دارند. این جاروها با توجه به مکان مورد استفاده متفاوت هستند. از ابتدا جاروها به همین شکل نبوده و کم کم به پیشرفت امروزی رسیدند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جارو مینی لودر بابکت به راحتی در خارج از کشور قابل تهیه هستند. اما ایران به دلیل شرایط تحریمی و مشکلات بین المللی موجود، به آسانی امکان واردات این جاروها و استفاده از آن‌ها را ندارد. شرکت ایران بابکت بعد از این وضعیت تلاش کرد تا جاروها را با به روزترین سیستم به بازار عرضه کند.

مسئولان فنی ایران بابکت شروع تولید جاروهای ایران بابکت، را با تست محصولات آغاز کردند. به مرور زمان نقطه ضعف‌های محصولات بروز پیدا کردند. اوایل جاروهای بابکت با اینکه جلوی مینی لودر نصب می‌شدند به شکل عقبگرد کار می‌کردند. این مسئله به دلیل دید کم و تسلط راننده نسبت به محیط کار جارو زدن را دشوار می‌کرد. در همین خصوص ایران بابکت سعی کرد مدل جدیدی از جاروها را با عنوان جارو پیشرو تولید کند. گروه ایران بابکت تلاش کرد تا جاروها را به گونه‌ای تنظیم و تولید کند که به سمت جلو حرکت کنند. حتی جاروهای آمریکایی نیز چنین قابلیتی را نداشتند.

تنظیمات جارو مینی لودر بابکت نسل جدید

در حال حاضر جاروهای پیشرو به سمت جلو جارو می‌کنند و حرکت مینی لودر رو به جلو است. هم اکنون تولیدات ایران بابکت در نسل چهارم قرار دارد. هر مرتبه که این شرکت پیش رفت سعی در رفع نقاط ضعف تولیدات قبلی داشت. نسل اول جارو عقبگرد جارو داشت. نسل دوم جارو به سیستم تخلیه زباله مجهز شد. نسل سوم نویز گیر به جاروها اضافه شد تا لرزش آن به حداقل برسد. اما نسل چهارم کامل‌ترین مدل جارو پشت بند هستند که به تمامی موارد مجهز شده و سایر مشکلات آن به حداقل رسیده است. اکنون این مجموعه سعی کرده به گونه‌ای محصولات را تولید کند که مسائل و مشکلات و معایب آن کمتر باشد.

آریاک سفر

بر اساس گزارش‌های ارسال شده از مکان‌هایی که این جاروها را به کار گرفته‌اند، بیشتر مشکلات از طرف راننده یا اپراتورها بوده است. زیرا به دلیل تجهیزات کامل این جاروها، راننده‌ها تسلط کافی روی این وسایل نداشتند و باعث آسیب رسیدگی به این جاروها و ایجاد مشکل برای آن‌ها شده‌اند.

چگونه با بهترین مجموعه تولیدکننده جارو بابکت ارتباط برقرار کنیم؟

ایران بابکت نخستین مجموعه تخصصی کشور در زمینه تولید و عرضه مینی لودرها و جاروهای آن‌ها در کشور است. این مجموعه دارای گواهینامه‌های مورد تایید سازمان‌های اروپایی بوده و نماد اعتماد الکترونیکی را به منظور فروش محصولات به صورت اینترنتی در اختیار دارد.  خدمات پس از فروش این مجموعه کامل بوده و افراد در هر تایم و زمانی که مایل باشند امکان پرسیدن سوالات خود را در زمینه تعویض قطعه بابکت تا کاربردهای آن‌ها را دارند. افراد به منظور سفارش یا گرفتن مشاوره در خصوص مینی لودرها و جاروهای بابکتی می‌توانند با شماره‌های 09123002274 و 02166192021 تماس بگیرند یا از طریق شبکه‌های واتساپ، تلگرام و اینستاگرام نسبت به این موضوع اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بابکت
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز