درباره شرکت مدیران خودرو چه می‌دانید؟

شرکت صنایع خودروسازی مدیران سال 1381 در منطقه ویژه ارگ جدید بم آغاز به کار کرد. این مجموعه در ابتدا با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و تحقیق و توسعه در زمینه خودرو و صنعت خودروسازی فعالیت داشت. مدیران خودرو تلاش می‌کند تا ماموریت خود در زمینه حمایت از محیط زیست، اشتغال‌زایی و رشد اقتصادی را در برنامه‌های خود مورد توجه قرار دهد.

در ادامه کاماپرس 8 نکته از این مجموعه را منتشر می‌کند که برای فعالان حوزه خودروسازی و علاقمندان به این شرکت می‌تواند موثر باشد؛

1. شرکت مدیران خودرو با مفهوم بین‌المللی «حق با مشتری است» فعالیت می‌کند. این مجموعه در زمینی به وسعت 500 هزار متر مربع شکل گرفت و اکنون بیش از 4 هزار و 500 کارمند در آن مشغول به کار هستند.

2. محصولات این شرکت در دو دسته ام.وی.ام و چری به بازار عرضه می‌شود؛ در حال حاضر ام.وی.ام 315 اچ، ام.وی.ام ایکس 55، ام.وی.ام ایکس 33، ام.وی.ام ایکس 22 و… در سبد محصولات مدیران خودرو وجود دارد. تعداد مصرف‌کنندگان محصولات این مجموعه در داخل کشور بیش از 200 هزار نفر اعلام شده است.

3. مدیران خودرو در قالب قطعات، فعالیت‌های امدادی، بازدید عملکرد خودرو و … به مشتریان محصولات خود خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. این مجموعه بیش از 140 نمایندگی فعال در سراسر کشور دارد.

آریاک سفر

4. شرکت مدیران خودرو فروش سازمانی، خودروهای کارکرده، خودروهای مزایده‌ای و پیش ثبت نام تاکسی آنلاین ناویت را نیز انجام می‌دهد.

5. این شرکت در سال جاری اقدام به راه اندازی اپلیکیشن خدمات پس از فروش مدیران خودرو کرد. این اپلیکیشن هم در فضای وب و هم در گوشی‌های هوشمند قابل استفاده است.

6. شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 1398 با اعلام شرکت ارزیابی کیفی استاندارد کشور، به رتبه 5 دست پیدا کرد. همچنین این شرکت برای سومین بار پیاپی در سه ماهه آخر سال 1398 رتبه نخست رضایتمندی مشتریان در فرآیند فروش را به دست آورد.

7. مدیران خودرو برای پنج دوره متوالی موفق به کسب رتبه اول در نحوه رسیدگی به شکایات مشتریان توسط سازمان بازرسی و کیفیت استاندارد ایران شده است.

8. بر اساس اعلام مجله خودرویی «کواترو روداس» برزیل، خودرو تیگو 7 شرکت مدیران خودرو در بازار برزیل رتبه نخست را به لحاظ نرخ تعمیر و نگهداری در میان چند کراس اوور بدست آورد. کراس اوور، نوعی خودرو با ظاهر و طراحی بینابینی است که هم برخی ویژگی‌های خودروهای اس.یو.وی و هم برخی خصوصیات هاچ‌بک را دارد.

مرتبط با : مدیران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “درباره شرکت مدیران خودرو چه می‌دانید؟

  1. طهمورثی گفته:

    به نظر میرسد اطلاعات ارایه شده از زبان مسولین مدیران خودرو بازگو شده است و جنبه تبلیغاتی برای شرکت مذکور را دارد در حالیکه واقعیتهای خدمات این شرکت با خط مشی اولیه و آنچه که برای خریداران محصولات این شرکت رخ میدهد فاصله بسیار داردو درصورت امکان یک نظر سنجی ار مشتریان در مورد خدمات پس از فروش این شرکت بنمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز