همه چیز درباره اجاره خودرو

تاریخچه اجاره خودرو-کاماپرس
لست سکند

تاریخچه اجاره خودرو

اجاره خودرو در ایران به تازگی جای خود را در بازار باز کرده است. با این حال، در دنیا بیش از صد سال قدمت دارد. تاریخچه اجاره خودرو به سال ۱۹۱۶ برمی‌گردد که توسط جو ساندرز در ایالت نبراسکا آمریکا شروع شد. در ابتدا، او خودروی فورد خود را به همسایگان و آشنایان خود اجاره داد و سپس به همه کسانی که علاقه داشتند. هزینه اجاره در آن زمان ۱۰ سنت برای هر مایل بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

اجاره ماشین بدون راننده

رایج‌ترین نوع اجاره خودرو، اجاره بدون راننده است بطوری که پس از اجاره اتومبیل، مهمان آن را از میزبان دریافت می‌کند و تا پایان زمان تعیین شده از آن استفاده می‌کند. معمولا این امکان وجود دارد که ماشین کرایه شده توسط میزبان در آدرس دلخواه مهمان تحویل داده شود.

اجاره ماشین با راننده

به دلایل مختلفی ممکن است اجاره ماشین با راننده انتخاب بهتری باشد. شاید خودتان نتوانید از خودرو استفاده کنید، گواهینامه نداشته باشید یا ترجیح بدهید در سفر کارهایتان را انجام دهید یا از مصاحبت با همراهان لذت ببرید. در این صورت رنت خودرو با راننده مناسب‌تر است.

اجاره خودرو در تهران

امروزه، اجاره خودرو به عنوان یکی از سرویس‌های اقتصادی و راحت برای مسافرت و یا انجام امور روزمره، توسط بسیاری از افراد استفاده می‌شود. مثلا در شهرهای بزرگی مثل تهران، اگر خودروی شخصی نداشته باشید یا به هر دلیلی نخواهید از آن استفاده کنید، اجاره خودرو می‌تواند به صرفه‌تر از استفاده از هزینه چندبار استفاده از تاکسی‌های اینترنتی باشد.

راز آسمان پایتخت

اجاره خودرو برای سفر

در مسافرت‌ها، اجاره خودرو شما را از هزینه‌های زیاد تاکسی و اسنپ بی‌نیاز می‌کند. اگر هم بخواهید که از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید، همیشه وابسته به ساعت حرکت آن‌ها هستید. همچنین در ساعاتی که کارمندان از کار برمی‌گردند؛ اوضاع واقعاً بد می‌شود. عملاً شما نمی‌توانید در این ساعت‌ها از آن‌ها استفاده کنید. به علاوه رنت خودرو شخصی به شما حریم خصوصی بیشتری می‌دهد و می‌توانید راحتی در سفر را تجربه کنید. برای خود موسیقی دلخواهتان را پخش کنید و به همراه ریتم، بدون دغدغه به سفرتان بپردازید.

اجاره آسان خودرو با سپریس

اجاره خودرو-کاماپرس

با این توصیفات از کجا می‌توانیم خودرو اجاره کنیم؟ سپریس یک استارتاپ حرفه‌ای در زمینه اجاره ماشین است که پروسه اجاره خودرو را ساده و آنلاین کرده. با سر زدن به وب‌سایت سپریس می‌توانید با انتخاب تاریخ سفر خود ماشین‌های موجود را که از تنوع زیادی برخوردارند ببینید و از بین آن‌ها مناسب‌ترین را برای خودتان انتخاب کنید. سپریس همراه با رنت خودرو بیمه هم ارائه می‌دهد که خیال شما را بابت حوادث احتمالی راحت می‌کند. بیمه در صورت تصادف، خرابی و… جبران خسارت خواهد کرد. البته در درجه اول باید سعی کنید تا از ماشین به خوبی مراقبت کنید.

کسب درآمد با اجاره خودرو

امکان اجاره دادن خودروی شخصی روی سپریس هم هست. اجاره خودرو می‌تواند یک محل درآمدی جدید برای شما باشد. اگر خودرویی دارید که از آن کمتر استفاده می‌کنید، یا مواقعی که خودروتان در پارکینگ است و از آن استفاده نمی‌کنید می‌توانید با چند کلیک آن را روی سپریس ثبت کنید و درخواست‌های کرایه خودرو را دریافت کنید. انتخاب افراد و شرایط اجاره با شماست و کسب درآمد با خودروتان.

انتهای پیام

مرتبط با : سپریس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز