با خدمات ابر آروان آشنا هستید؟

ابر آروان- سهامی خاص- از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه با در اختیار داشتن 40 پاپ سایت در نقاط مختلف جهان، عرضه کننده «زیرساخت یکپارچه ابری» است. این استارتاپ در نظر دارد تا به پیشرو نوآوری و فناوری ابری در سطح جهان تبدیل شود. ابر آروان برای خود دو مسئولیت اجتماعی و تجاری تعریف کرده است. شفافیت، اعتماد، بهبود مستمر، توانمندسازی و تفکر انتقادی از ارزش‌های این مجموعه اعلام شدند.

در ادامه کاماپرس با ذکر 11 نکته از این مجموعه، آن را برای علاقمندان به فناوری اطلاعات و فعالان این حوزه معرفی می‌کند؛

1. ابر آروان- سهامی خاص- با مدیریت پویا پیرحسینلو در حال حاضر فعالیت می‌کند. علاوه بر پیرحسینلو، مهدی بهادری، فرهاد فاطمی و علیرضا هاشمی به عنوان از هم‌بنیان‌گذاران این مجموعه اعلام شدند.

2. شبکه توزیع محتوا، امنیت ابری، پلتفرم ویدیو، پخش زنده، تبلیغات ویدیو، رایانش ابری، پلتفرم ابری و… از محصولات ارائه شده این استارتاپ هستند. این مجموعه شیوه قیمت‌گذاری، میزان قیمت محصولات و ماشین حساب را برای کاربران در دسترس قرار داده است.

3. مجموعه‌های فناپ، فناپ زیرساخت و داتین از سهامداران این استارتاپ هستند. مصطفی نقی‌پورفر، فرهاد فاطمی، پوریا پیرحسینلو، مهدی بهادری و علیرضا هاشمی به عنوان دیگر سهامداران ابر آروان معرفی شدند.

آریاک سفر

4. چهار هم‌بنیانگذار ابر آروان اسفندماه 1393 در نخستین مسابقات نوآوری فناپ با عنوان آیدی رینگ شرکت کردند و به عنوان تیم اول انتخاب شدند. این موضوع شروع کار ابر آروان با سرمایه‌گذاری اولیه به رقم 300 میلیون تومان با فضای کار اشتراکی بود.

5. بانک‌های آینده، سامان، تجارت، توسعه تعاون، پاسارگاد و مجموعه‌هایی مثل یکتانت، دانشگاه تهران، سهام یاب، افق کوروش، پرس لاین، اسنپ روم، مکتب خونه و … از مشتریان این مجموعه هستند.

6. همکاران تجاری داخلی این مجموعه فناپ تلکام، ایرانسل، هاوی وب، هاست ایران، مبین نت، گروه فن‌آوا و رسپینا اعلام شدند.

7. 50 هزار کسب و کار و وبسایت تا پایان پاییز سال جاری از خدمات ابری آروان استفاده کردند. این عدد نسبت به سه ماهه تابستان امسال، بیش از 25 درصد افزایش داشت.

8. طبق جدیدترین گزارش وی.3. تکس- سایت نظرسنجی تکنولوژی- امسال این مجموعه در رده هشتم سی.دی.ان- شبکه توزیع محتوا- و ریورز پراکسی- پراکسی معکوس- پرترافیک دنیا شد. این گزارش، جدول وب‌سرورهای پراستفاده دنیا را نیز ارائه داد که در جدول مذکور، ابر آروان جایگاه دوازدهم را دارد.

9. این استارتاپ طرحی به نام بچه‌های آروان را انجام داد که در فاز دوم طرح مذکور که بهمن ماه سال جاری انجام شد لبتاپ‌هایی که از سوی شرکت‌های «فناپ زیرساخت» و «پرداخت الکترونیک پاسارگاد» تامین شده بود با همکاری شرکت پادرو به شهرهای مختلف ایران رسد تا ابزار آموزش آنلاین موردنظر این طرح در اختیار دانش‌پذیران موردنظر قرار بگیرد.

10. ابر آروان در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، عنوان بهترین زیرساخت ابری و هاستینگ- را از نگاه داوران به دست آورد.

11. این استارتاپ تاکنون گواهینامه‌ افتا- نهاد ریاست جمهوری- شرکت‌های دانش‌بنیان، تندیس جشنواره وب و موبایل سال 1397 و … را به دست آورده است.

مرتبط با : ابر آروان
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز