همه آنچه که باید درباره لوازم خانگی سام بدانید

لست سکند

«محصولِ خوب، قیمتِ خوب و خدماتِ خوب» شعار لوازم خانگی «سام گروه آتی» است که سعی دارد با عرضه محصولاتی کارآمد، نیازهای مختلف مشتریان را برآورده کند.

کاماپرس به شاخص‌ترین مسائل مربوط به سام گروه آتی اشاره می‌کند که دانستن آنها برای مشتریان لوازم خانگی و علاقمندان این صنعت، جالب است؛

۱. گروه صنعتی سام زیر نظر جمعی از مدیران و متخصصان، فعالیتش را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. در ابتدا تولید شرکت در دو بخش عمده لوازم خانگی بزرگ و کوچک و سیستم‌های تهویه بود. در حال حاضر بیش از ۱۳۰ مدل محصول در این کارخانه صنعتی تولید و عرضه می‌شود.

۲. محصولات گروه سام در زمینه تولید لوازم خانگی بزرگ و کوچک نظیر ظرفشویی، یخچال فریزر، اجاق گاز، اسپیلیت، اتوبخار، سشوار، چایی ساز و … است.

۳. لوازم خانگی سام توسط چندین منبع تامین‌کننده خارجی در آسیا تولید می‌شود. این شرکت در حالِ انجام مذاکره با چند تامین‌کننده جدید است.

راز آسمان پایتخت

۴. عباس بیگ لواسانی نژاد به عنوان مدیرعامل، به همراه حمید اسکندری، مهدی قنادان به نمایندگی از شرکت آرین کارن کیش و محمد علینی به نمایندگی از شرکت توسعه ساختمان سلین، اعضای هیات مدیره گروه سام آتی را تشکیل می‌دهند.

۵. گروه لوازم خانگی سام ۵۲۵ نماینده فعال در سراسر کشور دارد.

۶. شرکت سام، تعهد به مشتری و حفظ و افزایش روزافزون کیفیت را ماموریت اصلی خود می‌داند و تلاش می‌کند تا روند فروش و خدمات پس از فروش در بازارملی و لوازم خانگی را آسان کند.

۷. لوازم خانگی سام، سی‌امین جلسه هیئت مدیره خود را دراتاق مشترک بازرگانی ایران و کره جنوبی در مهرماه ۱۳۹۷ برگزار کرد که طی آن مقرر شد کارگاه‌های تخصصی با هدف حل مشکلات تجارت ایران و کره تشکیل شود.

۸. در سومین اجلاس سراسری، نشان عالی مدیر سال در مرکز همایش‌های ملی به حامدکاظمی مدیرعامل شرکت سام در سال ۱۳۹۶ اهدا شد.

۹. گروه صنعتی سام در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی و شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات در سال ۹۶ حضور داشته است.

 

مرتبط با : سام گروه آتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز