همه آنچه می‌خواهید درباره کهن چرم بدانید

لست سکند

همه برندهایی که امروزه دارای شهرت و محبوبیت هستند، یک شب ره صدساله را طی نکرده‌اند و با فراز و فرودهای بسیار به اینجا رسیده‌اند. صنعت چرم در ایران یکی از صنایع موفق است که برندهای محبوب و باکیفیت بسیاری از آن برخاسته اند. یکی از این برندها که به تولید اختصاصی کیف و کفش چرمی مشغول است، شرکت کهن چرم با مدیریت روح‌الله هادوی‌نیا و شعار هنر ایرانی است.

کاماپرس، قصد داد در ادامه با بیان 10 نکته کوتاه اما کارامد این شرکت، فعالیت‌ها و مزایایش را به فعالان صنعت پوشاک و علاقه‌مندان مد معرفی کند؛

1. روح‌الله هادوی‌نیا که در زمان کارمندی، کار خرید و فروش کیف، مخصوصاً فروش کیف اداری را به همکاران خود تجربه کرده بود و از محیط کارمندی بیزار بود؛ بنابراین در سال 1368 وارد دنیای تجارت شد و در ابتدا کار خرید و فروش کیف را با سفارش دادن کیف به تولیدکنندگان آغاز کرد.

2. او در این راه با مشکلات بسیاری همچون عدم مشتری‌مداری تولیدکنندگان، قدیمی بودن دستگاه‌ها و آشنانبودن کارگران با صنعت کیف‌سازی مواجه بود پس تصمیم گرفت بدون هرگونه تجربه‌ای در زمینه تولید، کارگاهی برای تولید کیف اداری راه‌اندازی کند.

3. هادوی‌نیا ابتدا نام «آذرین» را برای کارگاه خود برگزید و کم کم علاوه‌بر کیف اداری به تولید انواع کیف چرم و محصولات چرمی پرداخت. از تولیدات کارگاه آذرین بیشتر به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می‌شد، لذا هادوی‌نیا تصمیم گرفت نام آذرین را به «صنایع چرمی کیفیران» تغییر دهد و در همان زمان از اتحادیه سراجان نیز جواز تولید کیف را دریافت کرد.

راز آسمان پایتخت

4. مطرح شدن در بازار، افزایش صادرات را می‌طلبد. بدین جهت این شرکت در سال 1373 در نمایشگاه اختصاصی ایران در کشور مالزی با انواع محصولات شرکت کرد. اکنون محصولات این شرکت از کتب نفیس چرمی تا سالنامه و اورگنایزر را در بر می‌گیرد.

5. شرکت در نمایشگاه‌های خارج از کشور، به مدیریت این کارگاه نشان داد، برای ادامه کسب و کار ثبت یک اسم تجاری مهم‌تر از هرچیزی است. باتوجه به قدرت دیرینه صنعت چرم در ایران، نام «کهن چرم» انتخاب شد که هم بیانگر قدرت صنعت چرم و هم نشان‌دهنده قدمت تمدن کهن ایرانی است.

6. از آنجا که با وجود اینکه در سال 1370، 15 نفر در کارگاه تولیدی مخصوص کیف اداری مشغول به کار بودند، همچنان روح‌الله هادوی‌نیا در قرارداد با سازمان‌ها یک شحصیت حقیقی به حساب می‌آمد، در سال 1383 شرکتی تحت نام کهن چرم پویا به ثبت رسید.

7. تخصص «کهن» در زمینه ارائه محصولات به عنوان هدایای چرمی، به خصوص هدایای تبلیغاتی چرمی به شرکت‌ها است پس به دنبال تقاضاها مبنی بر داشتن فروشگاه، تیم کهن چرم در سال 1384 اقدام به راه اندازی یک فروشگاه درمیدان ونک کردند و از همانجا برای اولین بار وارد حوزه کفش چرم مردانه و کفش چرم زنانه نیز شدند.

8. جالب است بدانید، برند کهن اولین برند در ایران و درصنعت چرم است که تابلوی «پس از فروش پس گرفته می‌شود» را در فروشگاه نصب کرد.

9. کهن چرم، تسهیلات خرید سازمانی را نیز به مشتریان خود عرضه می‌کند. مشتریانی که قصد دارند از یک محصول حداقل به تعداد 100 عدد خریداری کنند یا  جمع مبالغ محصولات‌شان 5 میلیون تومان شود، از مشتریان عمده محسوب می‌شوند و امکان چاپ آرم یا لوگو سازمان سفارش‌دهنده به صورت داغی، طلاکوب یا سیلک با رنگ دلخواه، امکان‌پذیر است.

۱۰. فروشگاه اینترنتی کهن چرم، طرح فروش اقساطی را پیاده‌سازی کرده است. در این طرح، سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند با عقد قرارداد با فروشگاه اینترنتی کهن چرم با ضمانت پرداخت ماهیانه پرسنل شرکت -کسر از حقوق- ، کارت اعتباری با مبالغ مشخص را از کهن چرم دریافت کرده و در اختیار پرسنل خویش قرار دهند و طی چهار ماه به صورت ماهیانه آن را به کهن چرم پرداخت کنند.

۱۱. این شرکت، کد تخفیف‌هایی با تاریخ های مشخص را در اختیار سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار می‌دهد تا به صورت گروهی در اختیار پرسنل‌شان قرار دهند و بدین طریق کالای مورد نظرشان را با تخفیف از فروشگاه کهن چرم خریداری کنند.

۱۲. کلیه محصولات کهن چرم به استثنای کفش -که شامل6 ماه ضمانت است- با ارئه کارت ضمانت شامل 2 سال ضمانت تعمیر رایگان هستند؛ همچنین کلیه کالاها تا 15 روز ضمانت بازگشت دارند و وجه آن‌ها به حساب خریداران استرداد خواهد شد.

مرتبط با : کهن چرم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز