همه آنچه می‌خواهید درباره نان آوران بدانید

لست سکند

شرکت نان آوران در سالهایی نه چندان دور، به همت مردانی تلاشگر، اولین مجموعه تولید نان به روش صنعتی را تشکیل داد. این مجموعه با سرمایه‌ای محدود اما گنجینه‌ای ارزشمند از سرمایه‌های انسانی متعهد، متخصص و مجرب طی گذشت چندین سال، به بار نشست و اکنون تبدیل به مجموعه‌ای از شرکت‌ها شده است. نان آوران بر این باور است که با ایجاد تحولی بزرگ در عرصه تولید پایدار و کارآفرینی، خدمتی درخور شان کشور ارائه کرده است.

در ادامه مطلب، کاماپرس به ارائه 7 نکته ارزشمند درباره شرکت نان آوران می‌پردازد تا علاقمندان به محصولاتش بیشتر با این مجموعه آشنا شوند؛

۱. نان آوران از سال ۱۳۷۹ وارد عرصه تولید نان شد. نزدیک به هزار نفر نیروی انسانی توانمند و کارآمد بر پایه نیازهای مصرف کنندگان در محیطی دانش محور و با اتکا به فرهنگ کار تیمی، در شرکت نان آوران به دنبال ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان هستند.

۲. این مجموعه به عنوان گروهی کارآفرین نسبت به منابعی که جامعه در اختیارش گذاشته، خود را مسئول دانسته، همواره تلاش می‌کند با استقرار فرآیندهای یکپارچه و فناوری‌های نوین در حوزه تولید و توزیع قدم برداشته و نسبت به مردم و جامعه خود ادای دین کنند.

۳. رسالت و هدف شرکت نان آوران همواره، نوآوری، کیفیت، حسن اعتماد و جلب رضایت مشتریانش بوده و خواهد بود. نان آوران در جهت تعالی خویش و محصولاتش می‌کوشد تا مشتریانش را در کنار خود حفظ کند.

راز آسمان پایتخت

۴. مدیرعامل شرکت نان آوران، علیرضا مروت پور و رئیس هیئت مدیره، مجید مروت پور نام دارند. همچنین کمال‌الدین شهپر، نائب رئیس هیئت مدیره و نادر استاد هاشم و اکبر محمدی عضو هیئت مدیره هستند.

۵. گروه فنی مهندسی نان آوران با نام تجاری نان سازه در سال 1388 راه اندازی شد. تخصص تیم نان سازه، ساخت انواع دستگاه‌های تولید و بسته‌بندی نان با کیفیتی در حد استانداردهای اروپا است. تمامی قطعات و متریال دستگاه‌های تولیدی گروه نان سازه از بهترین و باکیفیت ترین آنهاست. خط تولید مدرن و منحصر به فرد تمام اتوماتیک لواش، دستگاه برش نان تست، دستگاه برش نان همبرگری، دستگاه کلیپس زن برقی و بادی، مولد بخار و… نمونه‌ای از محصولات تولیدی نان سازه هستند.

۶. شرکت نان آوران موفق به کسب تندیس دیموند در سال 1396 شده و وب سایت این شرکت نیز به عنوان برترین سایت از نگاه داوران جشنواره وب و موبایل ایران در بخش شرکت‌های خصوصی سال 96 انتخاب شده است. نان آوران نشان«سرآمد» صنعت نان‌های حجیم و نیمه حجیم بسته بندی سال 94 را بر اساس ارزیابی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آن خود کرده است.

7. نان آوران محصولاتی نظیر کیک و شیرینی، نان حجیم، نان سوخاری و نان مسطح را در سبد محصولات تولیدی خود دارد.

مرتبط با : نان آوران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز