همه آنچه می‌خواهید درباره فون پی بدانید

«فون پی» از سال 1396 در زمینه پرداخت الکترونیک فعالیت خود را آغاز کرد. ماموریت این اپلیکیشن راه حل آسان و سریع پرداخت برای افراد است. فون پی برای هر مشکل، راه حل و پاسخی بر اساس نیاز و شرایط بومی شهروندان و کسب و کارهای ایرانی دارد. این مجموعه در خصوص ارائه راه حل‌های منطبق بر نیازهای بومی و محلی تلاش می‌کند. هدف اصلی این برنامه تبدیل شدن به یک کیف پول شخصی و همراه در هر زمان و مکانی با امکان پرداخت هزینه‌های موردنظر در همه شرایط است.

کاماپرس در ادامه نکاتی از این مجموعه را برای آگاهی یافتن بیشتر خوانندگان و علاقمندان منتشر می‌کند؛

1. ابراهیم سوادی نژاد و وحید صادقی هم بنیانگذاران فون پی هستند. تعداد نیروی انسانی فعال در این مجموعه 21 نفر اعلام شد.

2. رفع مشکل پول خرد، حذف رسید کاغذی و فرهنگ سازی سیستم پرداخت موبایلی برای کاربران و پذیرندگان به عنوان ارزش افزوده فون پی شناخته می‌شوند.

3. پرداخت در شبکه‌های اجتماعی با لینک پرداخت، نسخه وب فون پی و پرداخت ناشناس، سرویس تسویه و تسهیم مالی با پذیرندگان مشتری، رابط برنامه نویسی اپلیکیشن- آ.پی.آی- برای پرداخت، اپلیکیشن اندروید و آی.اُ.اس پذیرنده‌ها و داشبورد پذیرنده به عنوان امکانات فون پی شناخته می‌شوند.

آریاک سفر

4. فون پی مطابق قوانین ایران عمل می‌کند. در صورت عدم پایبندی کاربران به مقررات، فون پی حق تعلیق حساب کاربری را بدون اطلاع قبلی دارا است.

5. تعداد 500 هزار کاربر و 30 هزار پذیرنده فعال از خدمات پلتفرم فون پی استفاده می‌کنند.

6. آخرین مطالب وبلاگ این مجموعه درباره کیف پول الکترونیکی و مزایای آن، آشنایی با اپلیکیشن پرداخت موبایلی فون پی و … است.

7. تمامی مشاغل مانند تاکسیرانان، مسافربران شخصی، خیریه‌ها، اپلیکیشن‌ها و سایت‌های فروشگاهی و … امکان استفاده از خدمات فون پی را دارند.

8. پنج شرکت پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی یعنی «رسید، پرداختم، فون پی، کیف پی و ایز پی» در سال 1397 تفاهم نامه‌ای امضا کردند. هدف از این تفاهم نامه استفاده از شرایط راه اندازی پلتفرم باز از سوی تاکسیرانی‌ها بود.

9. این مجموعه در سال 1398 با سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تفاهم نامه‌ای به منظور کمک به سیل زدگان و آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه منعقد کرد.

10. فون پی در سال جاری با فروشگاه زنجیره‌ای رفاه تفاهم نامه‌ای به منظور ارائه خدمات در قالب کارت خرید برای کاربران امضا کرد.

11. این مجموعه تاکنون عنوان استارتاپ دانش بنیان برگزیده در یازدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک و لوح افتخار ترویج فرهنگ فعالیت‌‌های داوطلبانه پیشرو در سیستم پرداخت موبایلی را به دست آورده است.

مرتبط با : فون پی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز