همه آنچه می‌خواهید درباره جارو مینی لودر بابکت بدانید

لست سکند

در عرصه‌های مختلف صنعت، دیده می‌شود که جلوبندهایی با استانداردهای مشخص، به مینی لودر بابکت وصل می‌شود؛ یکی از انواع این جلوبندها جارو مینی لودر بابکت است که مدتی است به راحتی در ایران تولید می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اولین انواع جارو بابکت 15 سال پیش با تکنولوژی برند بابکت وارد کشور شدند. اما سازنده این جاروها کشورهای ایتالیا و آمریکا بودند که همین موضوع باعث می‌شد تا این جاروهای پرمخاطب صنعتی با هزینه‌های زیادی به کشور ورود پیدا کنند. اما رفته رفته بخش‌های مختلف صنعتی کشور این نیاز را احساس کردند که جارو مینی لودر بابکت را باید در داخل تولید کنند. به همین دلیل مهندسان ایران به صورت مهندسی معکوس این نوع جاروها را در داخل تولید کردند. در حال حاضر جاروهای تولید داخل اسکلت بندی، وزن و ابعاد خاصی دارند و در اندازه مشخصی تولید می‌شوند.

به طور کلی جارو مینی لودر بابکت تولید داخل، جاروهای صنعتی هستند که بر روی لودرها قابل نصب بوده و غلطک‌های زاویه دار دارند. این جاروها با غلطک‌های خود زباله‌، برگ، نخاله‌ها و … را از روی زمین جمع آوری کرده و بیشتر برای محیط‌های بزرگ مثل سالن‌های فرودگاه، جاده‌ها، کارخانه‌ها و مکان‌هایی از این قبیل کاربرد دارند.

ویژگی‌های جارو مینی لودر بابکت تولید ملی

این نوع جاروها دارای محفظه نگهدارنده و غلطک‌های مخصوصی هستند که باعث جمع آوری هر نوع زباله‌ای از سطح و گوشه‌های مکان‌های مختلف می‌شود. ویژگی مهم دیگر این جارو مینی لودر بابکت این است که به صورت خودکار زباله‌های جمع آوری شده درون مخزن را با خود حمل کرده و به نقطه دیگری انتقال می‌دهد. ضمنا این مدل جاروها زباله‌ها را بدون آسیب رساندن به کف جمع آوری می‌کنند و از این بابت استفاده کنندگان نگرانی ندارند.

راز آسمان پایتخت

قیمت این نوع جارو مینی لودر بابکت براساس اندازه عرض دستگاه و متعلقات آن‌ها تفاوت دارد. به طور کلی جاروها در دو عرض 150 سانتی متری و 190 سانتی متری عرضه می‌شوند. هر دو مورد دارای دو آپشن آبپاش دار و بغل زن هستند. در صورتی که هر کدام از این جاروها به یکی یا هر دوی این تجهیزات مجهز شود، قیمت آن تفاوت پیدا می‌کند.

ایران بابکت؛ عرضه کننده انواع جارو جلوبند و پشت بند تراکتوری

افرادی که مایل به خرید انواع جارو جلوبند بابکت یا جارو پشت بند تراکتوری بابکت هستند، می‌توانند به سایت ایران بابکت با مدیریت شرکت اطلاع گستر اطلس مراجعه کنند. این شرکت سعی در ارائه بهترین خدمات در زمینه بابکت و انواع جلوبند برای این مینی لودرهای خارجی دارد. این مجموعه در زمینه قطعات و لوازم یدکی بابکت در ایران فعالیت می‌کند.

افرادی که قصد خرید جارو مینی لودر بابکت تولید ملی را دارند، می‌توانند از طریق تلفن ثابت 02166192021 و خط همراه 09123002274 با این مجموعه تماس گرفته و مشاوره لازم را دریافت کنند. ضمنا مشتریان از طریق شبکه‌های اینترنتی مانند واتساپ، اینستاگرام و تلگرام امکان برقراری ارتباط با مجموعه ایران بابکت و گرفتن مشاوره لازم را خواهند داشت. این مجموعه تمامی محصولات خود را با قیمتی متناسب با وضعیت ارزی کشور و گارانتی لازم به مشتریان ارائه می‌دهد. خدمات پس از فروش ایران بابکت بی‌نظیر است و همواره همراه مشتریان است.

جدول زیر قیمت به‌روز رسانی شده انواع جارو پشت بند تراکتوری موجود در وبسایت ایران بابکت را نشان می‌دهد؛

انتهای پیام

مرتبط با : بابکت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز