همه آنچه باید درباره نگهداری و تعمیر لوازم خانگی بدانید

با پیشرفت تکنولوژی، انواع لوازم خانگی تنوع و کاربری‌های مختلفی پیدا کرده‌اند. این روزها خرید لوازم خانگی نه فقط برای منازل که برای دفاتر کار هم یکی از ملزومات است. انواع لوازم خانگی مانند تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی و همینطور آبگرمکن یا پکیج هم در خانه و هم در ادارات وجود دارد. بنابراین هر فردی ممکن است روزی به تعمیر لوازم خانگی هم نیاز پیدا کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در واقع تعمیر لوازم خانگی اگر به موقع انجام نشود، می‌تواند خرج زیادی برای خرید یک دستگاه نو روی دست‌تان بگذارد؛ پس بهتر است علاوه بر نگهداری بهتر، سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات تخصصی را نیز در برنامه خود داشته باشید.

اولین قدم برای مراقبت از لوازم خانگی

فارغ از اینکه لوازم خانگی برقی یا گازی باشد، اولین قدم برای مراقبت از آنها جلوگیری از خیس شدن بدنه‌شان است. شستشو با آب یا قرار دادن لوازم خانگی در محیط مرطوب، باعث زدگی بدنه آنها شده و سرعت فرسودگی‌شان را افزایش می‌دهد. ضمن اینکه خیس شدن بدنه وسایل برقی می‌تواند خطرآفرین باشد. پس حتی‌الامکان بعد از اتمام کار لوازم برقی حتما دوشاخه دستگاه را از پریز برق خارج کنید.

آریاک سفر

پیشگیری از مشکلات ماشین لباسشویی و ظرفشویی

حین استفاده از ماشین لباسشویی یا ماشین ظرفشویی مطمئن شوید که اتصالات آب و برق دقیق و مطمئن هستند. اگر لوله‌های آبرسانی یا سیم‌های برق دچار مشکل باشند، ممکن است با نشتی آب یا خرابی دستگاه از طریق جریان برق مواجه شوید. یکی از مشکلات مربوط به ماشین ظرفشویی، خوب خشک نکردن ظرف‌ها است. این مشکل ممکن است به خاطر نقص در المنت یا ترموستات دستگاه باشد. در این شرایط باید پس از قطع جریان برق، وضعیت سیم‌ها و اتصالات الکتریکی دستگاه را بررسی کنید. ترموستات ماشین ظرفشویی مانند دماسنج دستگاه است. اگر ترموستات دچار اشکال شود، دستگاه قبل از خشک شدن ظرف‌ها خاموش می‌شود. اگر ماشین ظرفشویی، ظرف‌ها را به خوبی پاک نمی‌کند، باید علت آن را در کثیفی فیلتر دستگاه جستجو کنید. بسته نشدن در ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی از دیگر مشکلات رایج این لوازم است. در این صورت باید لولای در و اتصالات پلاستیکی را بررسی و تعمیر کنید.

فراموش نکنید برای تعمیر لوازم خانگی خود، حتما از متخصصان و تعمیرگاه‌های معتبر کمک بگیرید تا دستگاه دچار مشکلات بیشتر نشده و همچنین از گارانتی خارج نشود.

برای تعمیر یخچال فریزر چه باید کرد؟

چه ساکن تهران باشید چه ساکن اصفهان یا شهرهای دیگر، ممکن است به تعمیر لوازم خانگی و همینطور تعمیر یخچال فریزر نیاز پیدا کنید.

رایج‌ترین مشکلات در یخچال فریزر شامل اختلال در سیستم برودت، گرم شدن محیط داخلی یخچال، خرابی لاستیک درب دستگاه و تولید آلودگی صوتی توسط موتور این لوازم است. همیشه از تنظیم بودن سیستم درجه‌بندی دمای یخچال مطمئن شوید تا با نشتی یا برفک روبرو نشوید.

دلیل اصلی برای گرم شدن محیط داخلی یخچال، اختلال در گاز داخل لوله‌های یخچال است که باید کنترل شوند. در نهایت لاستیک در یخچال باید سالم باشد تا به طور کامل بسته شود.

اگر تخصص و تجربه‌ای در زمینه تعمیرات ندارید، در هر شهری که زندگی می‌کنید، بهتر است به متخصصان شهر خود مراجعه کنید. مثلا برای تعمیر یخچال در اصفهان از متخصصان همین شهر کمک بگیرید. تعمیر لوازم خانگی در اصفهان نیز مانند شهرهای بزرگ دیگر، به صورت تخصصی انجام می‌شود و بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی، غیر از تهران، در اصفهان و سایر شهرهای بزرگ کشور نمایندگی و خدمات پس از فروش دارند.

خرید و تعمیر لوازم خانگی را از مراکز معتبر بخواهید

انواع لوازم خانگی در صورت خرابی یا بروز عیب در آن‌ها، باید توسط یک فرد متخصص عیب یابی و تعمیر شود. اگر ایراد دستگاه به موقع رفع نشود، ممکن است مشکل به سایر بخش‌های آن صدمه وارد کرده و به کل غیرقابل استفاده شود.

برخی از لوازم خانگی نیز که به صورت فصلی مورد استفاده قرار می‌گیرند، در ابتدای فصل مصرف‌شان نیاز به سرویس و تعمیر دارند. این روزها که هوا رو به سردی می‌رود، تعمیر پکیج و آبگرمکن بیشتر از تعمیر لوازم خانگی دیگر مورد نیاز است.

اما علاوه بر اهمیت انتخاب تعمیرگاه‌های معتبر لوازم خانگی، خرید لوازم خانگی از فروشگاه‌های معتبر نیز اهمیت فراوانی دارد. امروزه فروشگاه‌های بسیاری در سراسر کشور به شکل حضوری یا اینترنتی به فروش و عرضه لوازم خانگی مشغول هستند. گارانتی خرید لوازم خانگی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. با گارانتی می‌توانید از تعمیرات تخصصی و ارزان توسط نمایندگی برخوردار شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی چند فروشگاه و تعمیرگاه معتبر می‌پردازد که به ارائه خدمات فروش و تعمیر مشغول هستند. اگر به دنبال تعمیر لوازم خانگی در اصفهان ، خرید تلویزیون و حتی خرید یخچال فریزر هستید ، می‌توانید از متخصصان این مراکز کمک بگیرید؛

دکتر فنی

سرویس پکیج و موتورخانه و تاسیسات ساختمان یکی از اولویت‌های فصول سرد سال به حساب می‌آیند. پکیج نه فقط باعث گرمای آب می‌شود که محیط را نیز گرم می‌کند. همینطور موتورخانه و تاسیسات ساختمان‌ها هر ۶ ماه یکبار در آغاز فصول گرم و سرد، باید سرویس شوند تا در بهترین وضعیت خود قرار داشته و از هدررفت انرژی جلوگیری شود. پس اگر به تعمیر پکیج و سرویس دوره‌ای موتورخانه نیاز دارید، با متخصصان دکتر فنی تماس بگیرید.

امداد کالا

یکی از مراکز معتبر تعمیر انواع لوازم خانگی امداد کالا است. شما برای تعمیر لوازم خانگی بزرگ مانند تعمیر یخچال فریزر ، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ساید بای ساید و همینطور لوازم خانگی کوچک مانند جاروبرقی و مایکروفر می‌توانید از متخصصان امداد کالا کمک بگیرید. همچنین می‌توانید خرابی لوازم خانگی خود را روی وبسایت امداد کالا ثبت کنید تا متخصصان این شرکت در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

افرالند

افرالند  «afraland.com»یک فروشگاه اینترنتی با نماد اعتماد جهت خرید لوازم خانگی، تلویزیون و سیستم صوتی است. تمام محصولات این فروشگاه از برندهای مطرح و معتبر جهانی هستند. شما می توانید کالای انتخابی را با تضمین اصالت و کیفیت به همراه گارانتی خریداری فرمایید.

برگ و باد

برگ و باد «bargobad.com» یک فروشگاه عرضه کننده لوازم خانگی می باشد که به شما امکان خرید آنلاین، تلفنی و حضوری را می دهد. اگر به دنبال یک خرید آسان و سریع و مطمئن هستید، قطعا bargobad  با ارائه محصول از برندهای معتبر و دارا بودن اینماد بهترین گزینه است.

اصفهان تعمیر

تعمیر یخچال در اصفهان از جمله خدماتی است که مجموعه اصفهان تعمیر انجام می‎دهد. یخچال فریزر مانند هر وسیله‌ای دیگر بعد از مدتی استفاده ممکن است به دلایلی خراب شود و وقتی هم نیاز به تعمیرات پیدا کرد باعث کلافگی صاحب یخچال می شود.

چون یخچال وسیله ایست که در آن مواد غذایی نگهداری می شود که نیاز به نگهداری در فضای خنک را دارد. اگر این خنکی نباشد مواد غذایی خراب می شود؛ پس مجموعه تعمیراتی که در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تعمیر یخچال در اصفهان اقدام کند، بسیار مهم است.

مجموعه اصفهان تعمیر در اصفهان با دارا بودن بهترین تعمیرکار یخچال در اصفهان آماده خدمت رسانی برای تعمیرات لوازم خانگی شما با کادر مجرب است.

مرتبط با : اصفهان تعمیرافرالندامداد کالابرگ و باددکتر فنی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز