همه آنچه باید درباره سفارش تابلو چلنیوم بدانید

یکی از مهم‌ترین روش‌ها در دنیای تبلیغات، تبلیغات محیطی و بصری است که موجب ارتقای رابطه بین مشتریان و فروشندگان می‌شود. تابلوی سر در اماکن تجاری و بیلبوردها از جمله موثرترین روش‌های تبلیغات محیطی و بصری است. همزمان به ورود چلنیوم به صنعت تابلوسازی، تحول عظیمی در این صنعت ایجاد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کسب و کار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تابلو چلنیوم به تابلوها و حروفی گفته می‌شود که لبه حروف آن از جنس چلنیوم است. منظور از لبه حروف، قسمتی از حروف است که باعث برجستگی آن می‌شود و معمولاً با رنگ‌های طلایی و نقره‌ای طراحی می‌شوند.

معرفی تابلو چلنیوم

زمان زیادی از ورود تابلو چلنیوم به صنعت تابلوسازی نمی‌گذرد؛ با این حال، این تابلوها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. اصطلاح چلنیوم از ترکیب دو واژه چنل (channel) و آلومینیوم ساخته شده است. چنل به معنی جسم یا کانالی است که به شکل U باشد. دلیل استفاده از واژه چنل در اینجا این است که حروف و اشکال پس از چسبیده شدن به این تابلو به شکل حرف U در می‌آید. به علاوه، جنس لبه حروف در تابلو چلنیوم از ورق نازک آلومینیوم است.

بخش بزرگی از زیبایی منحصر به فرد این تابلوها به خاطر این است که در طول روز، نور آفتاب جلوه بسیار جذابی به حروف می‌دهد و در شب هم توسط نورهای smd درخشان می‌شوند. در واقع، استفاده از آلیاژ آلومینیوم علاوه بر اینکه باعث سبک شدن وزن تابلو می‌شود، موجب افزایش زیبایی تابلو نیز می‌شود. همچنین، این آلیاژ ضد زنگ بوده و دوام بسیار بالایی دارد.

آریاک سفر

لایه رویی تابلو چلنیوم از جنس پلکسی گلاس است و برای زیرسازی تابلوهایی که از نور smd استفاده می‌کنند، پلاستیک‌های فشرده pvc به کار می‌رود. این تابلوها تنوع بسیار بالایی داشته و در ابعاد مختلف قابل اجرا است.

مزایای استفاده از تابلو چلنیوم

این تابلوها در شرایط آب و هوایی مختلف بسیار مقاوم بوده و خاصیت ضد زنگ‌زدگی دارد. تنوع در طرح، رنگ و اندازه این تابلو باعث می‌شود تا با هر سلیقه و فضایی سازگار شود. هر چند که تابلو چلنیوم قابلیت نورپردازی بسیار جذابی دارد؛ اما موجب صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف برق نیز می‌شود.

قابلیت شست و شوی آسان و طول عمر بالا از دیگر مزایای استفاده از این نوع تابلو است.

انواع تابلو چلنیوم

همانطور که قبلاً اشاره شد، این تابلوها تنوع بسیار زیادی دارند. تابلو چلنیوم ساده، فول کالر، پانچ، RGB، پلکسی دوبل و… از جمله انواع تابلوهای چلنیوم به شمار می‌رود. در ادامه، برخی از پرطرفدارترین انواع تابلو چلنیوم معرفی می‌شود؛

چلنیوم الماسی: تابلو چلنیوم الماسی مانند الماس درخشان بوده در اشکال مختلف هندسی مانند لوزی و دایره ساخته می‌شود. جنس این تابلو از پلکسی گلاس بوده و برش‌های ایجاد شده در سطح آن، شبیه الماس است.

چلنیوم پلکسی دوبل: برای ساخت این تابلو از دو پلکسی گلاس با رنگ‌های متفاوت استفاده می‌شود. جنس پلکسی این تابلو دور تا دور تابلو را می‌پوشاند و رنگ‌های آن توسط مشتری انتخاب می‌شود. همچنین، برای ساخت تابلو چلنیوم پلکسی دوبل می‌توان از سنگ، ورق کامپوزیت، چوب یا ترموود نیز استفاده کرد.

چلنیوم فول کالر: در ساخت این نوع تابلو از بلوک‌های چلنیوم رنگی سه سیم استفاده می‌شود. تابلو چلنیوم فول کالر دارای یک برد کنترل مخصوص است و این تابلو حدود 16 میلیون رنگ را می‌تواند نمایش بدهد. همچنین، با کمک ریموت کنترل می‌توان رنگ‌های تابلو را تغییر داد.

چلنیوم لترمکس: برای ساخت تابلو چلنیوم لترمکس، سطح شیشه‌ای شفاف با ضخامت یک سانتی‌متر را بر روی لبه‌های حروف قرار می‌دهند و در واقع، حروف این تابلو دو لبه دارند. این نوع طراحی باعث می‌شود که نور منعکس شده از آن، جلوه بسیار زیبایی را ایجاد کند.

سفارش تابلو چلنیوم

مجموعه چلنیوم، با به کارگیری برترین هنرمندان تابلوسازی و استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی، بهترین و زیباترین تابلوهای چلنیوم سراسر کشور را تولید می‌کند. این مجموعه توانسته رضایت 98 درصدی مشتریان خود را به دست بیاورد. به علاوه، گروه تابلوسازی چلنیوم افتخار همکاری با شرکت‌ها و کسب و کارهای بزرگی چون سان استار، چرم مشهد و هواپیمایی ماهان را در کارنامه خود ثبت کرده است.

افرادی که قصد سفارش تابلو چلنیوم را دارند، می‌توانند هم به صورت آنلاین از طریق وبسایت چلنیوم و هم از طریق تماس تلفنی سفارش خود را ثبت نمایند. لازم به ذکر است که تمام تابلوهای این مجموعه با گارانتی 15 ساله به مشتریان عرضه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : تابلو چلنیوم
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز