همه آنچه باید درباره دایتی بدانید

لست سکند

اغلب ایرانی‌ها دایتی را با بستنی‌های آن می‌شناسند. دایتی یکی از برندهای زیرمجموعه گروه صنعتی زرین غزال است که با سابقه‌ای ۱۵ ساله در حوزه تولید انواع بستنی فعالیت می‌کند.

کاماپرس در ادامه به ۱۵ نکته درباره برند دایتی اشاره می‌کند که فعالان حوزه صنایع غذایی و علاقمندان به محصولات دایتی را بیشتر با این برند تجاری آشنا خواهد کرد؛

۱. گروه صنعتی زرین غزال با زمینی به وسعت ۱۰ هکتار و زیربنای ۴۸ هزار متر مربع در سال ۱۳۸۴ افتتاح شد. مالک و بنیان‌گذار گروه غزال، رضا ابراهیمی است.

۲. زیربنای مجموعه زرین‌غزال در حال حاضر به بیش از ۷۰ هزار متر مربع رسیده است و نزدیک به ۸ هزار نفر در بخش‌های مختلف تولید و توزیع مشغول به کار هستند.

۳. گروه زرین غزال در سال ۱۳۸۴ اقدام به راه‌اندازی برند دایتی جهت تولید بستنی کرد و سه سال بعد برند «آپادا» را برای تولید انواع لبنیات تاسیس کرد.

راز آسمان پایتخت

۴. هم‌اکنون برند‌های «دایتی» و «آپادا» دارای ظرفیت تولید ۳۰۰ تن بستنی و ۲۵۰ تن لبنیات در روز هستند.

۵. ظرفیت فرآوری شیر در کارخانه دایتی به ۵۰۰ تن در روز می‌رسد. دایتی درهمان ابتدای کار خود با استفاده از تکنولوژی دستگاه‌های پیشرفته کشور دانمارک بیش از ۸۰ نوع بستنی تولید و به مصرف‌کنندگان عرضه کرد.

۶. بر اساس آخرین آمار ۴۰ درصد بازار بستنی ایران در اختیار محصولات دایتی است.

۷. گروه صنعتی غزال دارای ۹ شرکت زیرمجموعه از جمله «فرزیس» و «دایتیران» است.

۸. فرزیس، گاوداری مجموعه زرین غزال با مساحت ۵۹۱ هکتار است که عمده شیر مصرفی در تولید محصولات مجموعه را تامین می‌کند.

۹. شرکت فرزیس با دارابودن ۶ هزار و پانصد رأس دام و تولید روزانه ۷۵ هزار لیتر شیر بزرگترین دامداری شیری در جنوب کشور محسوب می‌شود.

۱۰. دایتیران شرکت حمل و نقل جاده‌ای برند دایتی است. این شرکت با هدف تسهیل و تسریع در روند توزیع محصولات شروع به کار کرد.

۱۱. دایتیران مجهز به بیش از هزار خودروی سبک و سنگین با سیستم سرمایش انجماد است که در نوع خود بزرگترین و جدیدترین سازمان حمل و نقل زیر صفر جاده‌ای و درون‌شهری در کشور است.

۱۲. محصولات زرین غزال به کشورهای حوزه خلیج فارس، خاورمیانه، آفریقا، اروپا و همچنین کشورهای همسایه صادر می‌شوند.

۱۳. بستنی دایتی در طول ۱۵ سال فعالیت خود افتخارات زیادی برای مجموعه زرین غزال به ارمغان آورده است. نشان استاندارد ملی، نشان حلال، لوح کارآفرین نمونه کشور و همچنین لوح زرین مدیریت بازاریابی صنایع غذایی ایران بخشی از این افتخارات هستند.

۱۴. شرکت دایتی در سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ به‌عنوان برند نمونه ملی صادرات شناخته شده است.

۱۵. شرکت زرین غزال در سال گذشته عنوان صادرکننده نمونه ملی را دریافت کرد و در مهرماه سال جاری نیز واحد شایسته تقدیر در عرصه کیفیت و استاندارد معرفی ‌شد.

مرتبط با : دایتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “همه آنچه باید درباره دایتی بدانید

  1. سحر عابدی گفته:

    باسلام
    من از استان اردبیل مرکز استان هستم
    محصولات دایتی واقعا از لحاظ طمع و تنوع واقعا بی نظیر بودن از همون اول راه اندازی کارخانه هم اینجا میشد پیدا کرد ولی الان دو سه سالی میشه نمیشه پیدا کرد
    اگه امکانش هست نمایندگی اینجا بزنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز