همه آنچه باید درباره توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی بدانید

شرکت «توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی» در سال 1376 با موضوع تولید، تامین و بهره برداری انواع سخت افزار، نرم افزار و تجهیزات الکترونیکی و رایانه‌ای مورد مصرف در فعالیت‌های اداری، تجاری، خدماتی، تولیدی، مالی و بانکی تاسیس شد. برای این شرکت ارائه خدمات، راه حل‌ها و تجهیزات با کیفیت به مشتریانی که دارای پراکندگی دفترها و شعبه‌ها در سطح کشور هستند و برای امور خود از تجهیزات رایانه‌ای در شبکه‌های کسب و کاریشان استفاده می‌کنند، اهمیت دارد.

کاماپرس در ادامه 10 نکته از این مجموعه را منتشر می‌کند که برای فعالان حوزه فناوری اطلاعات و تجهیزات کامپیوتری جالب خواهد بود؛

1. شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی در حال حاضر با مدیریت سید امیرحسین هاشمی در شهر تهران به فعالیت می‌پردازد.

2. مجموعه‌هایی مانند بانک ملی ایران، شرکت پدیدآوران سخت افزار خوارزمی، بانک اقتصاد نوین، راه آهن ایران، پست بانک ایران، شرکت پخش شفا آراد، بانک رفاه کارگران و … از مشتریان این شرکت هستند.

3. محصولات توسعه فناوری خوارزمی شامل دیتاسنتر- مرکز اطلاعات- و شبکه، دستگاه‌های خودپرداز، تجهیزات بانکی، سیستم‌های حفاظتی و راهکارهای مبتنی بر جی آی اس- سنجش از دور- است. از دیگر محصولات این مجموعه می‌توان به سیستم‌های نوین آی.تی- فناوری اطلاعات-، کیوسک‌های اطلاع رسانی، تجهیزات فروشگاهی و اطلاع رسانی و حمل و نقل شهری اشاره کرد.

آریاک سفر

4. این شرکت از لحاظ گستردگی جغرافیایی و سطوح دسترسی، پشتیبانی سخت افزارها نظیر پی سی- رایانه‌های فردی- و تجهیزات مرتبط مانند پرینتر و.. برای مشتریان با ابعاد بزرگ، شرایط را تسهیل کرده است تا خدمات پشتیبانی در کمترین زمان به آن‌ها ارائه شود.

5. این مجموعه پشتیبانی نرم افزاری مانند سیستم‌های لینوکس، اُ اس 2 و سرویس‌های کاربردی آن و نرم افزارهای کاربردی مشتریان را نیز انجام می‌دهد.

6. سهام این شرکت با نماد «مفاخر» در بازار اول فرابورس عرضه می‌شود. سهام توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی در بخش رایانه قسمت سایر فعالیت‌های رایانه‌ای قرار دارد و اکنون تعداد آن در بازار فرابورس، 170 میلیون سهم اعلام شده است.

7. میزان درآمد عملیاتی این مجموعه در پایان شش ماهه نخست سال جاری برابر با، 440 هزار و 904 میلیون ریال بود. مقدار سود یا زیان خالص پایه هر سهم نیز 666 ریال اعلام شد.

8. شرکت‌های سرمایه‌گذاری خوارزمی، گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند، صندوق سرمایه گذاری ارزش آفرینان دی از جمله سهامداران این مجموعه هستند.

9. امسال توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی در دومین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات، امنیت و حراست که در منطقه اقتصادی پارس- عسلویه برگزار شد، حضور داشت و به معرفی دوربین‌های امنیتی خود پرداخت.

10. این شرکت در مناقصه آبان ماه سال جاری بانک صادرات، در خصوص خرید مواد مصرفی نو و اصلی دستگاه‌های صدور آنی کارت مارک تی.پی 9100، حضور داشت و برنده این رویداد شد.

مرتبط با : توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز