همه آنچه باید درباره بانک آینده بدانید

بانک آینده از سال 1393 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر بانک آینده با مجموعه‌ای از نیروی انسانی، در قالب یک بانک تجاری خصوصی و با راهبرد حضور موثر در حوزه‌های خدمات بانکداری خرد، تجاری و … در بستر دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، با 275 شعبه در سراسر کشور مشغول فعالیت است.

کاماپرس در ادامه نکاتی از این بانک را در اختیار فعالان حوزه بانکداری و مشتریان قرار می‌‌دهد؛

1. بانک آینده هم اکنون با مدیریت جلال رسول اف فعالیت ‌می‌کند. تعداد کارت‌های صادر شده توسط این بانک تا بهمن ماه سال گذشته، 7 میلیون و 107 هزار و 171 عدد بود.

2. تعداد خودپردازهای این مجموعه هزار و 129 دستگاه و تعداد پایانه شعب آن هزار و 974 پایانه اعلام شده است.

3. این بانک در قالب درخواست فروش سهام عدالت، تسهیلات، محاسبه اقساط تسهیلات، خدمات ریالی، صندوق ضمانت سپرده‌ها، سپرده‌های سرمایه گذاری و ارائه اقداماتی به ایرانیان خارج از کشور به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

آریاک سفر

4. محصولات بانک آینده در قالب بانکداری‌های شرکتی، اختصاصی، الکترونیکی و ابزارها به متقضیان آن ارائه می‌شود.

5. شرکت‌های توسعه بین الملل ایران مال، ارزش آفرینان آینده، بازرگانی بهار اقتصاد کامیاران، خدمات مالی و مشاوره سرمایه گذاری سنجش امید آینده و … از مجموعه‌های وابسته به این بانک هستند.

6. سهام بانک آینده با نماد «وآیند» در بازار پایه نارنجی فرابورس عرضه می‌شود. سهام این مجموعه در بخش بانک‌ها و موسسات اعتباری، قسمت سایر واسطه‌های پولی قرار دارد.

7. شرکت‌های مدیریت سرمایه ارزش آفرین دانا- سهامی خاص-، مدیریت سرمایه آسای دانا- سهامی خاص-، توسعه سرمایه پارمیس- با مسئولیت محدود- و … از جمله مجموعه‌های دارای سهام بانک آینده هستند.

8. میانگین تعداد دفعات معاملات روزانه سهام این بانک در یک سال اخیر، هزار و 569 بار اعلام شد. متوسط تعداد خریداران آن نیز در زمان ذکر شده، هزار و 111 نفر بود.

9. این بانک تاکنون توانسته نشان ملی سودآورترین و پربازده‌ترین بانک در اقتصاد ایران- اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران-، لوح سپاس سازمان شنوا، عنوان و جایزه بانک سال ایران به انتخاب بنکر در سال‌های 2017 و 2018 و … را به دست آورد.

10. مجموعه بانک آینده با هدف حمایت از تولید داخلی، حفظ و همچنین ایجاد اشتغال، به پرداخت تسهیلات در قالب طرحی به نام «کارگشا» اقدام کرده است. متقاضیان این طرح می‌توانند برای خرید انواع کالا و خدمات ایرانی، از 5 تا 70 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

11. بانک آینده در بیست و دومین جشنواره تکریم خیرین مدرسه ساز کشور مورد قدردانی قرار گرفت. این مجموعه در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود تاکنون به ساخت مدارس در مناطق کم برخورداری مانند روستاهای خون سرخ در بندرعباس، مهرشهر در بیرجند و … پرداخته است.

12. سال گذشته این بانک طرحی به نام «حمایت از فرشتگان سلامت» را برای کادر درمان ارائه کرد. پرسنل درمان سراسر کشور به واسطه این طرح از 50 هزار فقره تسهیلات آسان برخوردار می‌شوند.

13. بانک آینده در اسفندماه سال 1399، تفاهم نامه‌های همکاری با اتاق اصناف ایران و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران امضا کرد.

مرتبط با : بانک آینده
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز