همه آنچه باید درباره ایران کیش بدانید

کارت اعتباری
لست سکند

شرکت کارت اعتباری ایران کیش سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرد. ماموریت این مجموعه در شروع کار، صدور و ارائه خدمات کارت اعتباری اعلام شد. اما در سال ۱۳۸۴ مسئولیت ایجاد و پشتیبانی از شبکه پایانه‌های فروش، همچنین سایر ابزارهای پرداخت و پذیرش بانک‌ها و نیز صدور انواع کارت‌های اعتباری را با هدف گسترش فعالیت‌های خود در زمینه ارائه خدمات پرداخت الکترونیک به نظام بانکی، صنعت بیمه و بازارهای مالی نیز بر عهده گرفت.

کاماپرس در ادامه ۱۰ نکته درباره ایران کیش مطرح می‌کند که برای فعالان حوزه پرداخت الکترونیک جالب خواهد بود؛

۱. شرکت ایران کیش به ارائه محصولات و خدماتی مانند کیوسک خدمات پرداخت، راهکارهای نوبت پرداخت، درگاه پرداخت همراه، ابزارهای نرم‌افزاری کاربردی تلفن‌همراه، سامانه‌های ارائه تخفیف و وفاداری می‌پردازد.

۲. البته این شرکت با مدیریت پیمان منعم طبری، به ارائه خدمات دیگری مانند سامانه یکپارچه گزارش‌ها، راهکار‌های نوین پرداخت و حوزه‌های خدمات ارزش‌افزوده نیز می‌پردازد. جدیدترین خدمت این مجموعه نیز «دارو پرداخت» است که در شهریورماه امسال رونمایی شد؛ این طرح که به‌منظور تعامل اعتباری بین شرکت‌های پخش دارو و داروخانه‌ها شکل گرفته، حاصل همکاری ایران‌کیش و بانک‌تجارت است.

۳. شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان با ۳۳/۹۹ ، بانک تجارت با ۱۶/۶۷ ،  شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی با ۱۵/۸۷، بانک سپه با ۹/۰۶ و محمدحسین روشن با ۶/۲۷ درصد، از سهام‌داران شرکت کارت اعتباری ایران کیش هستند.

راز آسمان پایتخت

۴. ایران کیش در سال ۱۳۸۹ نشریه «پرداخت سبز» را به عنوان نشریه تخصصی صنعت پرداخت الکترونیک در کشور منتشر کرد؛ این نشریه به صورت ماهانه و الکترونیکی در وب‌سایت رسمی ایران‌کیش قرار می‌گیرد.

۵. غیر از دانشگاه‌های تهران، صنعتی‌شریف، تبریز، فردوسی مشهد و صنعتی اصفهان، از جمله مشتریان نام‌آشنای ایران کیش می‌توان به سازمان نظام مهندسی و معاونت زیست‌فناوری نهاد ریاست جمهوری و بانک‌های رفاه، سپه، کارآفرین، خاورمیانه و توسعه صادرات ایران و موسسه‌های ملل و کوثر اشاره کرد.

۶. البته گروه‌های خودروسازی ایران‌خودرو، پرشیا خودرو، سایپا و همچنین مجموعه‌های پارس‌آنلاین، مبین‌نت، ماهان‌ایر، همراه‌اول، هواپیمایی آسمان، بیمه دانا و بیمه البرز و … از دیگر خدمت‌گیرندگان این شرکت هستند.

۷. از جمله دستاوردهای شرکت کارت اعتباری ایران کیش می‌توان به روند نزولی آن در شاخص خطای پذیرندگی محاسبه‌شده ۸ ماهه سال ۱۳۹۹ اشاره کرد؛ جایگاه ایران‌کیش در آی‌پی‌جی رشد ۲.۵۶ درصدی داشته است.

۸. شرکت ایران کیش در سال‌های فعالیت خود افتخارات زیادی در نمایشگاه‌ها و اجلاس‌های مختلف کسب کرده که از آن جمله  می‌توان به دریافت نشان عالی «مدیر سال» برای دو سال متوالی اشاره کرد. ضمن اینکه در آخرین گزارش «نیلسون ریپورت»- نشریه تخصصی سیستم‌های پرداخت در دنیا، رتبه ۳۳ این مجموعه را در بین شرکت‌های پرداخت جهانی کسب کرده است.

۹. کسب تندیس اجلاس «رضایت‌مندی مشتری»، امضای تفاهم‌نامه همکاری با بیمه تجارت نو، کسب رتبه پایه یک در هفت رشته رتبه‌بندی شرکت‌های انفورماتیک و نیز دریافت پروانه بهره‌برداری نرم‌افزار از جمله آخرین موفقیت‌های این شرکت است.

۱۰. سهام شرکت ایران‌کیش در سال ۱۳۹۰ در بازار دوم بورس، بخش کامپیوتر و فعالیت‌های مربوط به آن، با نماد «رکیش» ارائه شد و در حال حاضر به بازار اول منتقل شده است.

 

مرتبط با : کارت اعتباری ایران کیش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز