همه آنچه باید درباره استارتاپ دنگی پال بدانید

مجموعه «دنگی پال» از سال 1396 به عنوان یک ایده استارتاپی، به منظور آسان کردن روند پرداخت‌های گروهی و انتقال وجه فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه به عنوان یک پیام رسان مالی فعالیت می‌کند. امکان انجام چت از طریق دنگی پال، گروه بساز و دنگیش کن، نداشتن کارمزد، آسانی و کاربر پسند بودن و … از ویژگی‌های این مجموعه اعلام شدند.

در ادامه کاماپرس نکاتی از این مجموعه را برای اطلاع خوانندگان، کاربران و علاقمندان منتشر می‌کند؛

1. امیرمحمد اسلامی، سید محمدامین جوادی و فرگل برومند هم بنیانگذاران دنگی پال هستند. ساخت گروه، تقسیم دنگ و امکان پرداخت گروهی یا پرداخت از طریق شماره تماس از خدمات این مجموعه است.

2. مراکزی مانند آوا سنتر یا کافه‌ها مثل کافه‌های خیابان انقلاب تهران و … به عنوان مشتریان این مجموعه شناخته می‌شوند.

3. پرداخت‌های دانگی پال از طریق شبکه شاپرک انجام می‌شود. در این شبکه بازه تسویه، یک مرتبه در شبانه روز است.

آریاک سفر

4. در هنگام انجام پرداخت از طریق این سامانه، پول همان لحظه از حساب پرداخت کننده کسر شده و به حساب شاپرک منتقل می‌شود. سیستم شاپرک روز بعد با دنگی پال تسویه کرده و دنگی پال نیز بلافاصله پول را به حساب دریافت کننده پول واریز می‌کند.

5. داده‌هایی جمع آوری شده در اپلیکیشن دنگی پال، در یک بستر امن و استاندارد به نام اچ.تی.تی.پی.اس از طریق اینترنت به سرورهایش ارسال می‌شود. پس از آن، پردازش‌های لازم در پایگاه امن دنگی پال، واقع در کشور ایران، ارسال خواهند شد.

6. به منظور تسهیل فرآیند نقد کردن وجوه کاربران در کیف پول دنگی پال، این مجموعه شماره کارت و شماره شبا ثبت شده در سامانه خود را تا همیشه نگهداری می‌کند. این شماره کارت‌ها فقط و فقط به منظور واریز وجه کاربرد دارند.

7. دسترسی مکان یابی دستگاه کاربران برای یافتن پذیرنده‌های اطراف آن‌ها استفاده می‌شود. برای ذخیره رفتارهای کاربران و نحوه کارشان با قسمت پذیرندگان دنگی پال، تاریخچه محدودی از مکان‌هایی که کاربران در آنجا از این نرم افزار استفاده کرده، ذخیره می‌شود.

8. اپلیکیشن دنگی پال از طریق گوگل پلی، کافه بازار، اناردونی، سیب اَپ، سیبچه و همچنین از طریق وبسایت این مجموعه به صورت مستقیم قابل دانلود است. در صورت دانلود اپلیکیشن این سامانه از صفحات غیرمجاز، عواقب پرداخت‌ها و سایر موارد به عهده خود کاربران خواهد بود.

9. این مجموعه تاکنون توانسته رتبه اول رویداد شتابدهنده دیموند و عنوان خلاق معاونت علمی ریاست جمهوری را از آن خود کند.

مرتبط با : دنگی پال
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز