همه آنچه باید از لوازم خانگی مه پویا بدانید

لست سکند

لوازم خانگی محصولاتی هستند که برای راحت‌تر زندگی کردن در منزل استفاده می‌شوند. به همین منظور، از سال‌ها پیش بازارهای گسترده‌ای در جهان برای مصرف کنندگان این محصولات ایجاد شد. «مه پویا» یکی از همین شرکت‌هاست که در زمینه تولید لوازم خانگی، فعالیت می‌کند.

کاماپرس در ادامه به 16 نکته درباره لوازم خانگی مه پویا می‌پردازد که مطالعه آنها برای مشتریان و علاقمندان به این صنعت، جالب خواهد بود؛

۱. در سال ۱۳۶۲، گروهی به نام شرکت تولیدی و صنعتی مه‌پویا، فعالیت خود را در زمینه طراحی، تولید و صادرات لوازم خانگی آغاز کرد. این شرکت به تولید محصولاتی نظیر پلوپز، آرام پز، پلوپز سه کاره، بخاری برقی، انواع پنکه‌های رومیزی، ایستاده، سقفی، کباب‌پز دوگانه سوز دومنظوره‌ می‌پردازد.

۲. عباس‌علی سلطانی به عنوان مدیرعامل، به همراه کاظم ئ علی اصغر سلطانی راد، اعضای هیئت مدیره شرکت مه پویا را تشکیل می‌دهند.

۳. شرکت لوازم خانگی مه پویا، موفق به اخذ ۱۵ مورد پروانه کاربرد علامت استاندارد و تحقیقات صنعتی شد. همچنین اولین دریافت‌کننده پروانه کاربرد علامت استاندارد، مربوط به تولید انواع پلوپز ساخت ایران می‌شود.

راز آسمان پایتخت

۴. گروه صنعتی مه پویا در زمینی به مساحت ده هزار متر مربع با ماشین‌آلات پیشرفته و سایر امکانات، مدعی رقابت با محصولات مشابه خارجی است.

۵. مجموع ارزهای دریافتی شرکت مه پویا عدد۲،۴۲۸،۲۳۹،۹۷۹ ریال برآورد شد.

۶. کیفیت محصولات و مشتری مداری از اولویت‌های مدیران و کارکنان این گروه صنعتی است.

۷. پرفروش ترین محصول مه پویا در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، بخاری برقی با المنت سرامیکی مدل تویوسِت و مدل ۲۰۰۰ معرفی شد.

۸. محصولات شرکت مه پویا در حال حاضر به کشورهای آسیای میانه، کویت و افغانستان صادر می‌شود.

۹. مجموعه مه‌پویا در راستای دستیابی به اهداف و برنامه‌های توسعه برندینگ، بازاریابی و فروش شرکت مه‌پویا، تیزر تبلیغاتی در بهمن ماه در شبکه‌های مختلف سراسری تلویزیون به نمایش درآمد.

۱۰. بخاری برقی مه‌پویا جهت ایمنی بیشتر، به کلید قطع کن اتوماتیک مجهز شد که در صورت واژگون شدن بخاری به طور خودکار خاموش و به این ترتیب مانع از آتش سوزی می‌شود.

۱۱. بخاری برقی فن دار رومیزی مدل اف اچ ۲۰۰، مجهز به فن، دارای کنترل تنظیم دما، قابلیت تنظیم توان مصرفی، دارای قطع کن ژانویه و بدنه فلزی است.

۱۲. شرکت لوازم خانگی مه پویا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، ده هزار نفر دنبال کننده دارد.

۱۳. گروه تولیدی مه‌پویا جهت رفاه حال مشتریان خود، محصولاتش را به صورت اینترنتی در فروشگاه آنلاین برای فروش قرار داد.

۱۴. در سال ۱۳۹۸ شرکت مه پویا از محصول جدید پلوپزچندکاره دیجیتال خود رونمایی کرد. این محصول دارای سه قابلیت پلوپز، آرام پز و گرم نگهدار است که توانایی برنامه‌ریزی پخت برای ده ساعت آتی را دارد.

۱۵. کلیه محصولات مه پویا دارای ۲۴ ماه ضمانت، تعمیر محصول و ۱۰ سال پشتیبانی قطعات دارند.

۱۶. مجموعه مه پویا در سال ۱۳۹۵ در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت شرکت داشته است. همچنین در نمایشگاه تخصصی بین‌المللی لوازم خانگی در کابلِ افغانستان در دوسال ۱۳۹۵ و ۹۶ حضور داشته است.

 

مرتبط با : مه ‌پویا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز