همه‌چیز درباره سفارش و خرید تندیس میناکاری

تندیس‌‌ها عضو جداناشدنی تمام جشن‌ها، مراسم‌ها، سمینارها و غیره هستند که به رسم یادبود و به عنوان هدیه‌ای ماندگار و ارزشمند، جهت تقدیر به شرکت‌کنندگان یا برندگان مسابقات و غیره اعطا می‌شود. اعطای تندیس میناکاری به عنوان یکی از صنایع دستی اصیل ایرانی، ارزش این هدیه کوچک را دوچندان می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار صنایع دستی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اهدای تندیس میناکاری به عنوان یادبود، علاوه بر زیبایی منحصر به فرد و ارزشمندی آن، موجب ترویج فرهنگ اصیل ایرانی و همچنین توسعه اقتصادی کشور می‌شود. امروزه انواع تندیس های میناکاری در طرح‌ها و قیمت‌های گوناگون، متناسب با سلیقه و بودجه تمام شرکت‌ها و سازمان‌ها در بازار موجود است. کاماپرس در ادامه به ارائه راهنمای خرید تندیس میناکاری می‌پردازد؛

تندیس میناکاری؛ هدیه‌ای اصیل و هوشمندانه

سال‌هاست استفاده از صنایع دستی اصیل ایرانی مانند میناکاری مورد توجه شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار دارد و همچنان هم پرطرفدار است. تندیس میناکاری گزینه‌ای بسیار هوشمندانه و ارزشمند در اعطای انواع هدایای تبلیغاتی و تندیس‌های یادبود است؛ چرا که این تندیس‌ها علاوه بر برخوداری از اصالت فرهنگ ایرانی، غالبا با درج نام و لوگوی هر شرکت یا سازمان به شکلی کاملا سفارشی ساخته می‌شوند به نوعی تبلیغاتی برای شرکت یا سازمان مورد نظر نیز محسوب می‌شود.

ضمن این‌که این ارگان‌ها با استفاده از تندیس میناکاری، ضمن اعطای هدیه‌ای ارزشمند و اصیل به کارکنان و مشتریان خود، از قید پرداخت هزینه‌های کلان هدایای لوکس گران قیمت خارجی نیز رها می‌شوند.

آریاک سفر

راهنمای خرید تندیس میناکاری

انواع تندیس صنایع دستی از جمله تندیس میناکاری به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی و تبلیغات در شرکت‌ها و سازمان‌ها، باید با توجه به برخی نکات ضروری در هنگام خرید صورت بگیرد؛ چراکه خرید تندیس‌های تقلبی و بی‌کیفیت صنایع دستی، بر روی تبلیغات و به تبع، شهرت و اعتبار یک شرکت تاثیر قابل توجهی دارد. از این رو برخی نکات برای خرید تندیس میناکاری اصل و با کیفیت در ادامه آمده است؛

هدف خرید و کاربرد تندیس میناکاری

در هنگام خرید تندیس میناکاری ، باید مشخص کنید که برای چه مناسب یا برای چه عنوانی قصد تهیه تندیس دارید؛ به عنوان مثال اگر به دنبال تبلیغات برای شرکت یا سازمان خود هستید، بهتر است از تندیس‌های سفارشی با درج نام و لوگوی شرکت استفاده کنید. یا همچنین اگر قصد خرید تندیس برای گرامیداشت روز معلم، روز پدر و غیره را دارید، جاقلمی میناکاری طرح معلم یا طرح علی و مانند آن‌ها، گزینه مناسبی است.

نوع تندیس میناکاری

امروزه انواع تندیس میناکاری از جمله تندیس مس و پرداز، تندیس مس و خاتم و غیره در ترکیب با دیگر هنرهای دستی ایرانی مانند مشبک‌کاری با چوب و غیره طراحی و تولید می‌شود. انتخاب نوع تندیس میناکاری به سلیقه و البته هدف شما از خرید آن بستگی دارد.

کیفیت ساخت تندیس میناکاری

کیفیت ساخت تندیس میناکاری نیز یکی از مهم‌ترین مواردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. یک میناکاری مرغوب، دارای ویژگی‌های متعددی چون شفافیت و درخشندگی، سطح صاف و بدون برجستگی، وزن کم، یکدست بودن ضخامت رنگ‌ها و مشخص بودن مرز آن‌ها، نداشتن ترک خوردگی و غیره اشاره کرد.

ضمن این‌که حتما در هنگام خرید توجه کنید که در ساخت بخش طلایی تندیس، از متریال پلکسی یا پلاستیک فشرده بسیار محکم استفاده شده باشد و بخش چوبی علاوه بر ظرافت و زیبایی، هیچ‌گونه شکستگی یا ترک خوردگی و حتی نشانه‌های پوسته پوسته شدن نداشته باشد.

شناسنامه تندیس میناکاری

یکی از نکات مهم در هنگام خرید صنایع دستی از جمله تندیس‌ها، شناسنامه‌دار بودن محصول مورد نظر است. شناسنامه هر محصول شامل اطلاعاتی چون نام استاد سازنده، تاریخ و مکان ساخت و غیره درج شده و نشان از مرغوبیت و اصالت محصول است.

انواع تندیس میناکاری کدامند؟

در حال حاضر، تندیس میناکاری در طرح‌ها و انواع مختلفی ساخته و عرضه می‌شود. از جمله محبوب‌ترین انواع تندیس میناکاری می‌توان به تندیس میناکاری مشبک، تندیس میناکاری وَ إن یَکاد، تندیس گلدان میناکاری، تندیس بشقاب میناکاری، تندیس میناکاری در طرح‌های معلم، علی، پزشک، روز زن، طرح فوتبال، طرح سرو و همچنین انواع تندیس در قالب لوح تقدیر اشاره کرد.

قیمت تندیس میناکاری چقدر است؟

تندیس میناکاری در مقایسه با هدایای گران‌قیمت و لوکس خارجی، یکی از هدایای ارزشمند و در عین حال مقرون به صرفه محسوب می‌شود. میناکاری یکی از صنایع دستی اصیل و ارزشمند ایرانی است که قیمت آن نسبت به زحمات و تلاش استادکاران سازنده آن، تاحدودی ارزان در نظر گرفته می‌شود.

با وجود این، قیمت انواع تندیس میناکاری با یکدیگر متفاوت بوده و بسته به مواردی چون نوع محصول، متریال مورد استفاده، نقش و نگار و کار انجام شده بر روی آن، نوع نوشته‌های درج شده و غیره تعیین می‌شود.

سفارش تندیس میناکاری از بازار مینا

فروشگاه بازار مینا با برخورداری از کارگاه‌های اختصاصی تولید صنایع دستی زیر نظر بهترین اساتید این حوزه، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و با سابقه‌ترین تولیدکنندگان صنایع دستی فعالیت می‌کند. مجموعه بازار مینا انواع تندیس صنایع دستی از جمله تندیس میناکاری را با هدف تولید انواع کالای لوکس و برگرفته از هنر اصیل ایرانی تولید و عرضه می‌کند.

از جمله مزایای خرید تندیس میناکاری از مجموعه بازار مینا، قابلیت انتخابی مناسب از میان طیف گسترده‌ای از انواع تندیس‌ها در طرح‌های گوناگون است. تمامی محصولات این مجموعه با تضمین کیفیت و قیمت بسیار مناسب، در بسته‌بندی‌های شیک ارائه می‌شوند. ضمن این‌که با سفارش از مجموعه بازار مینا می‌توانید از مزایای خرید عمده صنایع دستی، مانند درج نام و لوگوی تجاری یا عبارت انتخابی و حتی تخفیف ویژه نیز بهره‌مند شوید.

خرید از فروشگاه آنلاین بازار مینا از دو طریق وبسایت و اپلیکیشن اختصاصی مجموعه فراهم شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بازار مینا
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز