همسران ستاره های فوتبال چقدر پول در می آورند؟

نشریه سان لیستی از ثروتمندترین همسران ستاره های فوتبال منتشر کرده است که ویکتوریا بکام همسر دیوید بکام اسطوره فوتبال انگلیس با ۳۶۰ میلیون پوند ثروت در رتبه اول این لیست قرار دارد.

به گزارش کاماپرس، ستاره های فوتبال با قراردادهای نجومی و حضور در تبلیغات برندهای ورزشی پول پارو می کنند، اما همسران بعضی از این ستاره ها هم در کسب و کار و در آمد دست کمی از آنها ندارند. بعضی از آنها قبل از ازدواج با ستاره های فوتبال تفکر اقتصادی داشته‌اند و پول درآورده‌اند، بسیاری از آنها هم بعد از ازدواج با بازیکنان مشهور پیشرفت کرده اند و به ثروت رسیده اند. نشریه سان لیستی از ثروتمندترین این زنان منتشر کرده است که در ادامه می خوانید.

۱- ویکتوریا بکام با ۳۶۰ میلیون پوند 

ویکتوریا بکام همسر دیوید بکام بازیکن اسبق تیم ملی انگلیس، منچستر یونایتد و رئال مادرید ۳۶۰ میلیون پوند ثروت دارد. او قبل از ازدواج با بکام عضو گروه اسپایس گرلز بود، اما حالا بیشتر در صنعت مد فعالیت می کند.

۲-شکیرا با ۲۲۰ میلیون پوند 

آریاک سفر

شکیرا خواننده کلمبیایی هنوز همسر رسمی جرارد پیکه نیست ، اما نام او در رتبه دوم این لیست جا دارد. ارزش خالص دارایی او ۲۲۰ میلیون پوند تخمین زده شده این در حالی است که جرارد پیکه بازیکن تیم ملی اسپانیا و بارسلونا فقط ۳۰ میلیون پوند ثروت دارد.

۳- کالین رونی با ۱۴ میلیون پوند 

کالین همسر وین رونی بازیکن سابق تیم ملی انگلیس در چند سال گذشته پول خوبی از فعالیت در صنعت مد به دست آورده است. او برای مجلات معروف مد مثل OK! و کلوزر مقاله می نویسد.
۴- جورجینا رودریگس با  ۷ میلیون پوند

نامزد کریستیانو رونالدو مشهور ترین بازیکن فوتبال حال حاضر دنیا، ۷ میلیون پوند ثروت دارد. صفحه اینستاگرام جورجینا ۲۴ میلیون نفر دنبال کننده دارد تا بیشترین درآمد را از این شبکه اجتماعی بین همسران فوتبالیست‌ها داشته باشد. جورجینا رودریگس با شرکت های تولید لباس ورزشی هم همکاری می کند.
۵- پری ادواردز با ۶ میلیون پوند

پِری ادواردز خواننده و نامزد الکس اوکسلید چمبرلین ستاره تیم ملی انگلیس و بازیکن فعلی لیورپول است. او با شغلی که دارد یکی از پولسازترین‌ها در بین همسران فوتبالیست‌ها به شمار می آید.

۶- کریستین لمپارد با ۵ میلیون پوند 

کریستین همسر فرانک لمپارد سرمربی سابق تیم چلسی انگلیس قبل از ازدواج با این ستاره فوتبال هم شهرت داشت و هم پولدار بود. کریستین ۴۲ ساله از سال ۲۰۰۷ تا کنون در برنامه های پر بیننده ای مجری گری کرده است.

۷- اوریانا ساباتینی با ۴ میلیون پوند 

اوریانا ساباتینی نامزد پائولو دیبالا ستاره یوونتوس است. این خواننده آرژانتینی برادرزاده تنیسور مشهور آرژانتینی گابریلا ساباتینی هم هست.

۸- واندا ایکاردی با ۳ میلیون پوند

واندا ایکاردی مجری تلویزیونی و ایجنت فوتبال همسر مائورو ایکاردی بازیکن تیم پاریس سن ژرمن است. او در اینستاگرام ۷٫۴ میلیون دنبال کننده دارد و در حال حاضر لوازم آرایشی برند خودش را تولید می کند.

۹- ابی کلنسی با ۲/۵ میلیون پوند 

ابی کلنسی همسر پتر کراوچ ستاره سابق تیم لیورپول انگلیس است. ابی کلنسی مجری است و با برندها و برنامه‌های معروف، ستاره یابی همکاری می کند. در حال حاضر گفته می‌شود او حدود ۲٫۵ میلیون پوند ثروت دارد.

۱۰- هلن فلاناگان با ۲ میلیون پوند 

هلن فلاناگان بازیگر و مجری است او همسر اسکات سینکلر وینگر بازیکن تیم پرستون نورت‌اند انگلیس است. این بازیکن سابقه حضور در منچسترسیتی، سلتیک و استون‌ویلا را هم داشته اما همسرش هلن در انگلیس از او معروف‌تر است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز