همراه کارت، پرطرفدارترین اپلیکیشن پرداختی در کشور است

اپلیکیشن همراه کارت

اپلیکیشن‌های موبایل چهره امور بانکی را برای همیشه تغییر داده‌اند. اگر زمانی پرداخت یک قبض آب و تلفن نیازمند مراجعه حضوری به بانک و شاید ساعت‌ها ایستادن در صف بود، اپ‌های پرداخت بانکی زمان لازم برای تمام این کارها را نه تنها به دقیقه، بلکه ثانیه تقلیل داده‌اند و با روی کار آمدن تکنولوژی‌های جدید هر روز شاهد ساده‌تر و دلچسب‌تر شدن آن‌ها هستیم.

به گزارش کاماپرس، اپلیکیشن همراه کارت با گردآوری تمام نیازهای شما از تراکنش‌های مالی در یک اپلیکیشن بتواند مدیریت امور مالی را تسهیل کرده و برایتان وقت بخرد.

نتیجه تولید محصولی بوده که ضمن ارائه امکانات روتین اپ‌های این حوزه، اندکی رنگ و بوی خلاقیت هم در آن دیده می‌شود.

در این گزارش توضیح خواهیم داد که چرا برنامه همراه کارت به دومین اپلیکیشن پرداخت پرکاربرد و برتر در کشور بدل شده است و به برخی از قابلیت‌های مهم و برجسته آن اشاره خواهیم کرد.

در حال حاضر، این برنامه بیش از ۷٫۵میلیون کاربر دارد و خدمات مختلفی را به آنها ارائه می‌دهد؛ از جمله: کارت به کارت از مبدا ۳۱ بانک کشور، دریافت موجودی،  خرید شارژ، استعلام و پرداخت قبض‌های خدماتی آب، برق، گاز، تلفن ثابت و موبایل، خرید بسته از جمله خرید بسته اینترنت ایرانسل، همراه اول، رایتل، شاتل موبایل، پرداخت خلافی خودرو، عوارض آزاد راهی، جریمه طرح ترافیک، نیکوکاری و…

آریاک سفر

تعداد نصب فعال همراه کارت چه قدر است؟

بررسی تعداد نصب‌های فعال سایر اپلیکشن‌های پرداختی در کافه بازار، نشان می‌دهد، همراه کارت با ۲ میلیون نصب فعال و میانگین امتیاز ۴٫۶دراین مرجع دانلود ونصب  برنامه‌های اندرویدی، دومین اپلیکیشن پرکاربرد کشور در دسته‌بندی پرداخت، از این منظر است.

کسب نشان «انتخاب بازار» به همراه کارت رسید

همچنین همراه کارت تنها اپلیکیشن پرداختی است که موفق شده نشان «انتخاب بازار» را به خود اختصاص دهد.

انتخاب بازار، نشان تازه‌ای از سوی کافه ‌بازار است که در صفحه جزئیات اپلیکیشن‌ها قرار گرفته و به محصولاتی اختصاص داده می‌شود که طبق نظر کارشناسان محتوای کافه ‌بازار، از نظر کیفیت، شاخص‌تر از سایر محصولات تشخیص داده شده‌اند.

گفتنی است برنامه همراه کارت، طی مدت فعالیت خود تلاش کرده با تمرکز بر بهبود رابط و تجربه کاربری، خدمات پرداختی را در راستای ساده‌تر کردن روابط مالی افراد توسعه دهد.

برای مثال بخش «مخاطبین» در همراه کارت انجام تراکنش‌های مختلف مانند کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت برای دیگران را بسیار راحت و سریع کرده است و شما بدون وارد کردن شماره موبایل یا شماره کارت بانکی شخص مقصد می‌توانید تراکنش‌های ذکر شده را انجام دهید.

امکان دیگر همراه کارت، کیف پول الکترونیکی است که با استفاده از آن و بدون وارد کردن مشخصات کارت بانکی (شماره کارت، رمز دوم و cvv2) امکان تراکنش‌های خرد مانند خرید شارژ و بسته اینترنت یا پرداخت قبض وجود دارد.

دانلود همراه کارت برای گوشی‌های هوشمند iOS و اندرویدی از طریق وب سایت این اپلیکیشن به نشانی www.hamrahcard.ir،امکان پذیر است یا می‌توانید با مراجعه به استورهای معتبر مانند کافه بازار و گوگل پلی آن را دریافت و نصب کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه کارت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز