«همراه اول» بستر جلسات آنلاین شورای نگهبان را فراهم کرد

با شیوع کرونا در کشور، بسیاری از جلسات و گردهمایی‌های حضوری جای خود را به جلسات آنلاین داده، تا جایی که یکی از سنتی‌ترین نهادهای رسمی کشور مانند شورای نگهبان خبر داده با همت «همراه اول» جلسات خود را بر این بستر برگزار خواهد کرد.

به گزارش کاماپرس به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بخش کسب و کار سازمانی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، امکانی فراهم کرده تا از این پس جلسات اعضای شورای نگهبان از راه دور و با استفاده از بستر امن و اختصاصی دیتا توسط این اپراتور با سیم کارت‌های دیتای سازمانی و شبکه اختصاصی امن همراه (سرویس APN) برگزار شود.

با راه‎اندازی این سرویس، برگزاری جلسات شورای نگهبان با استفاده از سیستم‌های رایانه‌ای اعضا و بصورت مجازی و از طریق سیم‌کارت‌های دیتای سازمانی همراه اول در هر لحظه از شبانه‌روز امکان‌پذیر خواهد بود.

آریاک سفر

گفتنیست، با ادامه‌دار شدن مشکلات ناشی از شیوع کرونا، بسیاری نگران این موضوع بودند که اپراتورهای تلفن همراه و دیگر شرکت‌های اینترنتی از پس فراهم کردن بستر جلسات آنلاین نهادهای مهمی چون ریاست‌جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان و … برنیایند که خوشبختانه تا به امروز مشکل خاصی در این زمینه گزارش نشده است.

مرتبط با : همراه اول
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز