همایون شجریان با حمایت چه برندی کنسرت برگزار می کند؟

همایون شجریان تیرماه امسال در مرکز همایش‌های کشور به همراه گروه ارکستر «سیاوش» کنسرت برگزار خواهد کرد. بر اساس اطلاعات موجود، بلوبانک حامی مالی کنسرت شجریان در تیرماه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ حوزه بانک، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شجریان عصر شانزدهم خردادماه در دفتر بلوبانک حاضر شد و برای برگزاری کنسرت جدید خود با این مجموعه توافقنامه همکاری امضا کرد. به گفته این خواننده کشور، بلوبانک در سال‌های فعالیت خود توانسته با قشر جوان ارتباط مناسبی داشته و حمایت آن از حوزه هنر می‌تواند با توجه هر چه بیشتر جوانان به خصوص علاقمندان به حوزه موسیقی کشور شود. شجریان بیان کرده که اخیرا فرآیند باز کردن حساب در بلوبانک را انجام داده و بعد استفاده از آن به تفاوت خدماتش با دیگر مجموعه‌های بانکی پی برده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

به اعتقاد مدیران بلوبانک، نقش پیشرو شجریان در حوزه موسیقی ایران و نوآوری‌های این خواننده با برند بلوبانک و رسالت آن همگام است. حمایت بلوبانک از رویدادهای هنری باعث خواهد شد تا ضمن انجام مسئولیت اجتماعی، مخاطبان بیشتری با این نئوبانک ارتباط برقرار کنند. این اولین گام بلوبانک در حمایت از حوزه موسیقی است و همکاری این گروه با همایون شجریان مسیر جدیدی را برای بلوبانک باز خواهد کرد.

آشنایی با حوزه فعالیت بلوبانک

نخستین نئوبانک ایرانی که تحت نظارت بانک سامان آغاز به کار کرد، بلوبانک نام دارد. این مجموعه با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان به خصوص رده سنی جوانان، ایجاد شد و تاکنون نیز فعالیت می‌کند. تمامی خدمات بانکی که از طریق بلوبانک ارائه می‌شود آنلاین بوده و اپلیکیشن مذکور سطح تازه‌ای از خدمات بانکی را برای ایرانیان عرضه کرده است.

این اپلیکیشن خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و به صورت مداوم بروزرسانی می‌شود. بلوبانک اخیرا به قابلیت‌هایی مثل بلوجونیور و بلوباکس هم مجهز شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامانبلوبانک
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز