هلی‌کوپتر آمریکایی رکورد سرعت را جابجا کرد

لست سکند

هلی‌کوپتر SB-1 Defiant که محصول مشترک دو کمپانی بوئینگ و سیسورسکی آمریکاست موفق به شکست رکورد سرعت دنیا شد.

به گزارش کاماپرس، هلی‌کوپتر SB-1 Defiant، بالگردی که در طرح FVL یا همان «برخاست عمودی آینده» دو شرکت بوئینگ و سیسورسکی به تولید رسید، موفق به شکست رکورد سرعت دنیا شده است.

رکورد جدید: 380 کیلومتر بر ساعت

این هلیکوپتر نظامی چند منظوره با سرعت پرواز 205 گره (تقریباً 380 کیلومتر در ساعت) رکورد تازه‌ای به ثبت رساند.

شکست رکورد بلک هاوک

فیلم مربوط به این دستاورد در حالی در یوتیوب منتشر شده که در توضیحات آن به تجاوز این سرعت به رکورد Sikorsky UH-60 Black Hawk اشاره شده است.

Popular Mechanics یادآوری می کند که Sikorsky UH-60 Black Hawk قادر است تا 194 گره (تقریبا 360 کیلومتر در ساعت) سرعت داشته باشد و SB> 1 Defiant ، که برای جایگزینی بالگردهای UH-60 Black Hawk و Boeing AH-64 Apache ایجاد شده است، باید بتواند به سرعت 288 گره برسد (بیشتر 533 کیلومتر در ساعت).

راز آسمان پایتخت

در مارس 2019 اولین پرواز آزمایشی بالگرد نظامی چند منظوره پر سرعت Sikorsky-Boeing SB> 1 Defiant در میدان هوایی West Palm Beach انجام شد.

مشخصات SB-1 Defiant

حداکثر وزن برخاستن SB> 1 Defiant 14.5 تن است. سرعت سفر دریایی این بالگرد 460 کیلومتر در ساعت است و ظرفیت آن حداکثر 18 نفر می‌باشد. SB> 1 Defiant توسط شرکت آمریکایی Sikorsky بخشی از ابرشرکت Lockheed Martin و بوئینگ به عنوان بخشی از پروژه FVL ایجاد شده است که شامل بروزرسانی ناوگان هلیکوپترهای نظامی آمریکایی پس از سال 2030 است.

پایان پیام

 

مرتبط با : بوئینگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز