هفدهمین نمایشگاه فرش دستباف فارس ۲۰ بهمن ماه آغاز به کار خواهد کرد

هفدهمین نمایشگاه فرش دستباف فارس با رعايت پروتکل‌های بهداشتی از بیستم بهمن ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و صنایع وابسته از ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ با حمایت  سازمان صنعت معدن و تجارت فارس، شرکت نمایشگاه‌ها‌ی بین‌المللی فارس، شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، شرکت رویداد‌سازان توسعه پارس، دبیرخانه خوشه‌‌ها‌ی فرش دستبافت ایران و خوشه فرش دستباف فارس به مدت ۵ روز از ساعت ۱۵ تا ۲۰ پذیرای تولیدکنندگان، سرمایه گذاران، هنرمندان، متخصصین، دانشگاهیان و علاقمندان است.

به گفته محمد امین دبیر خوشه های فرش کشور این نمایشگاه با هدف کمک به توسعه بازار فرش دستباف کشورمان برگزار میگردد و تلاش شده با ایجاد زمینه مناسب برای تبادل تجربیات و ارتباط مستقیم تولید کنندگان و بازار مصرف، حمایت‌های عملی از کارآفرینی، تولید و صادرات این صنعت انجام پذیرد.
وی افزود: انواع فرش دستباف، گلیم، گبه، جاجیم و تابلو فرش در این نمایشگاه ارائه می‌شود و علاوه بر تولیدکنندگان و فروشندگان فرش دستباف استان فارس، تولیدکنندگان استان های مطرح کشور نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

آریاک سفر

شایان ذکر است که فرش استفاده شده در پوستر امسال نمایشگاه که از نقشه های اصیل استان فارس است که به نقشه عرب جنی شهرت دارد. این قالی توسط مهران ریاحی طراحی و بازبافی شده، در منطقه گرمسیر جنوب فارس روی دار زمینی بافته شده است. مواد اولیه آن از پشم دستریس با رنگرزی گیاهی بوده و برای بافت آن از گره فارسی استفاده شده است.

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز