هزینه روزانه اجاره خودرو 30 شهریور 1401

استفاده از خودرو برای انجام بسیاری از امور، امروزه به یکی از ضروریات زندگی انسان‌ها تبدیل شده است؛ با وجود قیمت‌های بالا در بازار خودرو، در حال حاضر اجاره خودرو آسان‌ترین و کم هزینه‌ترین گزینه برای انجام امور روزمره، قرارهای کاری، عروسی و غیره است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اجاره خودرو علاوه بر رهایی از دردسرهای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، از مزایای بسیار دیگری همچون کاهش هزینه‌های تعمیر خودرو، سوخت و همچنین اطمینان کافی از سالم و ایمن بودن خودرو است. قیمت اجاره خودرو با توجه به نوع خودرو و تعداد روزهای موردنظر برای اجاره تعیین می‌شود. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط اجاره ارزان خودرو می‌پردازد.

همه چیز درباره اجاره خودرو در سعادت رنت

اجاره تعداد متنوعی از ماشین‌های با کیفیت با قیمت‌های گوناگون در مجموعه سعادت رنت فراهم شده است؛ اجاره خودرو در تهران و شهرستان‌های دیگر توسط این مجموعه به دو شکل با راننده و بدون راننده امکان‌پذیر است. ضمن این‌که از جمله مزیت‌های اجاره خودرو در این مجموعه اعمال تخفیف برای اجاره بلند مدت است.

شرایط اجاره خودرو

برای اجاره خودرو از طریق مجموعه سعادت رنت می‌توانید به دو شکل آنلاین یا از طریق تماس تلفنی اقدام کنید. برای اجاره خودرو در مجموعه سعادت رنت علاوه بر دارا بودن شرایطی از جمله داشتن شرط سنی، باید مدارک لازم را نیز به مجموعه تحویل دهید. اجاره خودرو بدون راننده برای مدت حداقل 3 روز امکان‌پذیر است.

آریاک سفر

با اجاره خودرو از مجموعه سعادت رنت، در صورت بروز هرگونه نقص فنی در خودرو می‌توانید از خدمات امدادرسانی رایگان این مجموعه در کمتر از 45 دقیقه بهره‌مند شده و در صورت عدم رفع مشکل، در کمتر از 24 ساعت خودرو اجاره شده تعویض می‌شود.

مدارک لازم برای اجاره خودرو

اجاره خودرو بدون راننده نیاز به ارائه مدارک مشخص شده دارد. مدارک لازم اجاره خودرو برای اتباع مقیم داخل ایران، شامل داشتن حداقل سن 20 سال، گواهینامه رانندگی، گواهی و مدرک معتبر شغلی، یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو و همچنین مبلغ ودیعه نقدی یا دیپوزیت است.

این مدارک برای اتباع مقیم خارج ایران، شامل داشتن حداقل سن 20 سال، گواهینامه رانندگی ایرانی یا خارجی، عکس پاسپورت و مبلغ ودیعه نقدی است.

قیمت اجاره خودرو

قیمت اجاره خودرو غالبا با توجه به نوع خودرو اجاره‌ای و همچنین مدت روزهای اجاره متغیر است؛ البته مجموعه سعادت رنت برای اجاره طولانی مدت و به شکل هفتگی یا ماهانه خودروها تخفیف در نظر گرفته است. با وجود این قیمت اجاره خودرو در شهرهای مختلف در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز