هزینه تور جام جهانی قطر چقدر است؟

لست سکند

تنها 62 روز دیگر تا شروع جذاب‌ترین رویداد فوتبال جهانی باقیمانده و بسیاری درصدد دریافت تور جام جهانی قطر برای تماشای مسابقات ایران هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جام جهانی فوتبال اولین بار در سال 1930 راه‌اندازی شد و پس از آن هر چهار سال یکبار این تورنمت بین‌المللی فوتبال که تیم‌های ملی بزرگسالان سراسر جهان در آن شرکت می‌کنند برگزار می‌شود.

جام‌جهانی فوتبال 2022 قطر از 30 آبان الی 17 آذر 1401 در شهر دوحه برگزار می‌شود که علاقمندان به این تورنمت بین‌المللی فوتبال می‌‌توانند تورهای متناسب با شرایط خود را رزرو کنند.

تور تماشای بازی ایران در مقابل انگلستان

ایران در تاریخ 30 آبان 1401 مقابل انگلستان در استادیوم بین‌المللی خلیفه بازی خواهد کرد. علاقمندان به تماشای این بازی می‌توانند در تاریخ 20 تا 22 نوامبر برابر با 29 آبان تا یک آذر رفت و برگشت با پرواز ایرانی داشته باشند که در طول مدت سفر بیمه مسافرتی خواهند بود. مسافران به مدت دو شب در هتل 4 ستاره رادیسون بلو به همراه صبحانه اقامت خواهند داشت همچنین بلیط مچ هاسپیتالی دریافت خواهند کرد. قیمت این تور 2940 دلار خواهد بود که هزینه‌ای معادل 300 دلار نیز به عنوان ترانسفرهای فرودگاهی و ورزشگاهی گرفته خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

تماشای بازی ایران با انگلستان و ولز در استادیوم

ایران همچنین در تاریخ 4 آذرماه مقابل ولز مسابقه می‌دهد که این رقابت در استادیوم احمدبن علی‌الریان برگزار می‌شود.

اگر علاقمندان به فوتبال بخواهند بازی تیم ملی ایران را در مقابل انگلستان و ولز تماشا کنند، می‌توانند از تاریخ 20 تا 25 نوامبر یعنی 29 آبان تا چهار آذر در هتل 4 ستاره رتاج ال رییان به مدت 5 شب همراه با صبحانه اقامت داشته باشند. پرواز رفت و برگشت توسط پرواز ایرانی انجام می‌شود و مسافران بیمه مسافرتی خواهند داشت همچنین به مسافران بلیط مچ هاسپیتالی داده می‌شود. هزینه این تور 5500 دلار اعلام شده که بعلاوه آن 400 دلار نیز جهت ترانسفر فرودگاهی و ورزشگاهی دریافت می‌شود.

جزئیات تور دو بازی ایران در مقابل حریفان

در تاریخ 8 آذرماه ایران در مقابل آمریکا مسابقه می‌دهد که این رقابت در استادیوم بین‌المللی الثمامه برگزار خواهد شد.

هواداران تیم ملی که علاقمند به تماشای دو بازی ولز و آمریکا هستند می‌توانند از تاریخ 25 تا 30 نوامبر، 4 الی 9 آذر، به مدت 5 شب در هتل 5 ستاره ویندهام وست بی اقامت داشته باشند و بلیط مچ هاسپیتالی نیز دریافت نمایند. پرواز رفت و برگشت این تور با پرواز ایرانی صورت می‌گیرد و مسافران در طی مدت زمان برگزاری تور بیمه مسافرتی خواهند بود. هزینه تماشای این دو بازی 6200 دلار خواهد بود که به این مبلغ 400 دلار نیز به عنوان ترانسفر فرودگاهی و ورزشگاهی اضافه می‌شود.

برگزاری تور برای علاقمندان به تماشای سه بازی ایران و رقبا

تور دیگری نیز برای تماشای علاقمندان به هر سه بازی در نظر گرفته شده که هواداران طی 10 شب در آپارتمان یک خوابه مرکز شهر اقامت خواهند داشت. پروازهای این تور که از 20 تا 30 نوامبر، 29 آبان الی 9 آذر، برگزار می‌شود با هواپیمایی قطر صورت می‌گیرد و مسافران بیمه مسافرتی خواهند بود. علاقمندان به تماشای مسابقات بلیط مچ هاسپیتالی خواهند داشت. هزینه این تور 7350 دلار تعیین شده که مسافران همچنین 500 دلار نیز باید بابت ترانسفر فرودگاهی و ورزشگاهی بپردازند.

انتهای پیام

مرتبط با : توریک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز