هزینه اقامت در هتل پانوراما کیش 28 شهریور 1401

یکی از هتل‌های مجموعه هلیا، هتل پانوراما کیش است که در سال 1398 در بلوار رودکی این جزیره و در 15 طبقه با یک معماری لوکس، افتتاح شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این هتل به عنوان یکی از جدیدترین هتل‌های کیش شناخته می‌شود. هتلی که دارای 276 باب واحد اقامتی است که اتاق‌ها و سوئیت‌هایی لوکس را شامل می‌شوند. این اتاق‌ها و سوئیت‌ها که در زیر بنایی به مساحت 30 هزار متر مربع بنا شده است در طبقات 2 تا 13 هتل پانوراما کیش قرار دارند.

درباره رستوران‌های هتل پانوراما کیش باید گفت که رستوران صدف، به عنوان رستوران اصلی این هتل، یکی از رستوران‌های مدرن و محبوب جزیر کیش به شمار می‌آید. رستوران مروارید هتل پانوراما نیز در طبقه اول این هتل، به عنوان سالن صبحانه‌خوری هتل پانوراما شناخته می‌شود. می‌توان به سرو غذاهای فرنگی و به ویژه غذاهای فرانسوی همراه با نوای موسیقی، به عنوان ویژگی‌های منحصربه فرد رستوران مروارید هتل پانوراما اشاره کرد. گفتنی است که در لابی هتل پنج ستاره پانوراما یکی از بهترین کافی‌شاپ‌های جزیره واقع شده است.

دسترسی هتل پانوراما کیش به مراکز تفریحی

هتل پانوراما دسترسی نسبتا خوبی به اماکن گردشگری کیش دارد. این هتل تنها 15 دقیقه پیاده‌روی تا ساحل دارد و همچنین پارک ساحلی مرجان، پلاژ ساحلی بانوان، مرکز خرید پردیس کیش، مرکز خرید مروارید، فرودگاه کیش، اسکله تفریحی و کشتی یونانی نیز فاصله بسیار کمی تا هتل پانوراما کیش دارند.

آریاک سفر

مجموعه آبی و ورزشی هتل پانوراما همچون خدمات ماساژ، اینترنت پرسرعت و بدون محدودیت در لابی و اتاق‌ها و سیستم تلویزیون هوشمند هتلی از خدمات این هتل هستند. علاوه بر آن، ترانسفر رفت رایگان، شارژ رایگان آب و چای و بوفه صبحانه کامل از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌روند. می‌توان به پکیج‌های ویژه گردشگری، تفریحی و دریایی، خدمات پارک خودرو ، سیستم VRF داخل اتاق ها و راهرو ها ، آسانسور پانوراما و… نیز به عنوان خدمات و امکانات هتل پانوراما کیش اشاره کرد. در ادامه هزینه یک شب اقامت در هتل پانوراما کیش قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز