هزینه اقامت در هتل ونوس پلاس چالوس 10 مهر 1401

خطه شمال، از مسافرخیزترین منطقه‌های ایران به شمار می‌رود. در این خطه بسیاری علاقه‌مند به سفر به چالوس و نمک‌ابرود هستند. از این رو، همواره هتل‌ها و اقامتگاه‌های این مناطق، روزهای شلوغی را تجربه می‌کنند و گاهی در فصل تعطیلات باید از قبل آن‌ها را رزرو کرد. یکی از هتل‌های پرطرفدار چالوس هتل ونوس پلاس است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هتل ونوس پلاس در موقعیتی خوش‌مسیر در میان جنگل‌ها و دریای استان مارندران قرار دارد. ونوس پلاس به لحاظ زمان ساخت یکی از جدیدترین هتل های ۵ ستاره شمال ایران به حساب می‌آید. این هتل در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد.

امکانات و ویژگی‌های هتل ونوس پلاس

هتل ونوس پلاس، مجموعه‌ای 13 طبقه است که 150 اتاق دارد و مسافران می‌توانند یکی از اتاق‌های ۴ نفره، ۳ تخته، ۲ تخته، ۲ تخته دوقلو و سوئیت‌های یکخوابه ۴ نفره را انتخاب کنند.

سازوکار تهویه مطبوع، سالن همایش، تالار مخصوص برگزاری جشن‌های عروسی باشکوه، آسانسور سریع و جادار و صندوق امانات از امکانات ویژه ونوس پلاس چالوس به حساب می‌آیند.

آریاک سفر

بسیاری از مردم تنها برای تفریح، بازی و استراحت به شمال سفر می‌کنند تا خستگی هفته‌های کاری را از خود به در کنند. به همین دلیل است که سالن بیلیارد، جکوزی، زمین تنیس روباز، اسپا و ماساژ، سونای گرم و سرد، سالن مخصوص بدنسازی و استخر در هتل ونوس پلاس ارائه می‌شوند.

بسیاری از گردشگران نمک آبرود هم هتل ونوش پلاس را به دلیل رستوران آن انتخاب می‌کنند که برای هر ذائقه‌ای غذا دارد. چایخانه و رستوران سنتی برای علاقه‌مندان غذاهای محلی و رستورانی فرنگی برای عاشقان غذاهای بین‌المللی در هتل ونوس پلاس چالوس وجود دارد. علاوه بر این‌ها، این هتل، رستورانی مخصوص غذاهای ایرانی نیز دارد. این شرایط باعث شده تا جمع رستوران‌ها در هتل ونوس پلاس جمع باشد. به رستوران‌هایی که اشاره کردیم، کافی‌شاپی شیک را هم باید اضافه شود.

هتل ونوس پلاس چیزی حدود ۲۷ دقیقه تا تله‌ کابین نمک آبرود فاصله دارد. این هتل ۳۶ دقیقه از غار دانیال دورتر است. پارک جنگلی فین در فاصله‌ای حدود ۳۷ دقیقه‌ دورتر از ونوس پلاس قرار دارد. فاصله میان هتل تا پارک جنگلی خشکه داران حدود ۵۵ دقیقه محاسبه می‌شود. همچنین برای رسیدن به دریاچه ولشت از هتل ونوس پلاس حدود ۷۳ دقیقه زمان نیاز دارید. ترمینال مسافربری با فاصله‌ای حدود ۳۰ دقیقه‌ای و فرودگاه نمک آبرود با فاصله ۶ دقیقه‌ای از دیگر مکان‌های نزدیک به هتل ونوس چالوس به حساب می‌آیند.

در ادامه هزینه اقامت در هتل ونوس پلاس قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز