هزینه اقامت در هتل معین فومن 27 شهریور 1401

گیلان، به عنوان بهشت سرسبز ایران شناخته می‌شود و شهر فومن شهر مجسمه‌های رنگین، جاذبه‌ای از این استان است. مسافران همواره به دنبال تجربه یک اقامت آرام و بکر در گیلان هستند و از این رو، هتل معین فومن یک گزینه خوب به شمار می‌رود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ابتدا بنای اولیه هتل فومن با هدف ایجاد کارخانه چای پی ریزی شد اما با گذشت زمان، به هتل تغییر کاربری داد و در حال حاضر به عنوان هتل مزرعه معین فومن در حال فعالیت است.

این هتل، در اسفند ماه سال 1393 در زمینی به وسعت 11000 متر مربع فعالیت خود را آغاز کرد. هتل معین فومن در چهار طبقه و 62 واحد اقامتی، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. درواقع، ۷۵ اتاق و سوئیت در هتل قرار دارند که تمامی ‌واحدها دارای امکاناتی چون تهویه‌مطبوع، تلویزیون، صندوق‌امانات، مبلمان، چای‌ساز، یخچال و حمام اختصاصی هستند. بعضی اتاق‌ها هم چشم‌اندازی رو به مزارع چای دارند.

هتل معین فومن ؛ اقامت در دل مزرعه آرامش!

گفتنی است که هتل مزرعه 5 ستاره معین، در میان مزارع چای واقع شده است و به همین دلیل است که با نام هتل مزرعه شناخته می‌شود. همچنین به دلیل نزدیکی به دو مرکز دیدنی- تاریخی گیلان یعنی قلعه‌رودخان و روستای پلکانی ماسوله این هتل همواره گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

آریاک سفر

هتل معین فومن هم دارای رستوران و هم دارای کافی‌شاپ است که مهمانان می‌توانند در آن‌ها طعم انواع غذاها و دسرها را تجربه کنند. علاوه بر رستوران و کافی‌شاپ، چای‌خانه سنتی پدر نیز با سرو چای اصیل ایرانی چیده شده از مزارع چای هتل در فضایی دلنشین و دنج میزبان میهمانان است.

از دیگر امکانات هتل معین فومن می‌توان به سالن بیلیارد و اتاق بازی در هتل اشاره کرد. همچنین مهمانان هتل می‌توانند از سالن بدن‌سازی و استخر هتل نیز بهره ببرند یا در حمام بخار استراحت کنند. یک تالار پذیرایی چند‌منظوره با تجهیزات کامل و امکاناتی چون سالن غذاخوری و اتاق عقد میزبان انواع مراسم، جلسات، همایش‌ها و جشن عروسی است.

در ادامه قیمت یک شب اقامت در هتل معین فومن قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز