هزینه اقامت در هتل مدینه الرضا مشهد 23 شهریور 1401

هتل مدینه الرضا مشهد در ابتدای خیابان شیرازی و در آستانه ورود به حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این هتل که یکی از مراکز متعلق به شورای تعاون سپاه به شمار می‌رود در 12 طبقه با 9 طبقه اقامتی و حدود 325 باب اتاق در سال 1392 به بهره برداری رسید. این مجموعه شامل اتاق‌های یک، دو و سه تخته هتلی، کانکت و سوئیت‌های دو و سه نفره و آپارتمان‌های یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه است.

سبک معماری اصیل ایرانی اسلامی به کار رفته در برخی بخش‌های هتل پنج ستاره مدینه رضا مشهد، از ویژگی‌هایی است که به چشم می‌آید. این هتل شامل امکاناتی نظیر مراکز تجاری، چندین رستوران، کافی شاپ و همچنین دارای مجموعه آبی (استخر، سونا و جکوزی) و سالن های تشریفات و کنفرانس و سالن بدنسازی است.

استخر سرپوشیده هتل مدینه الرضا، هم برای آقایان و هم برای بانوان در طبقه منفی یک هتل واقع شده است. سونا و جکوزی هم در هتل مدینه الرضا بهترین مکان برای ریلکس کردن و آرامش مهمانان این هتل هستند. گفتنی است که مهمانان در این بخش می‌توانند از خدمات ماساژ نیز بهره‌مند شوند.

آریاک سفر

در هتل مدینه الرضا مشهد سه سالن پذیرایی برای ضیافت‌ها و برنامه‌ها وجود دارد. سالن کنفرانس اصلی، سالن کنفراس شماره 2 و سالن آمفی تئاتر از جمله سالن‌هایی هستند که در این هتل برای برپایی مراسم‌ها و مهمانی‌ها مناسب‌اند. سالن کنفرانس اصلی هتل مدینه الرضا مشهد در طبقه مثبت 1 این هتل قرار گرفته است. ظرفیت این سالن بالغ بر 50 نفر است. سالن آمفی تئاتر هم که در طبقه همکف این هتل قرار دارد، از مجهز ترین و بهترین سالن‌های همایش در شهر مشهد به شمار می‌رود.

از جمله امکانات دیگر در این هتل مشهد می توان به لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، تاکسی سرویس، خدمات برای معلولین، پذیرش 24 ساعته، اتاق بازی، خدمات خانه داری، خدمات خشکشویی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه اضافی و … اشاره کرد. همچنین مهمانان می توانند از پارکینگ این هتل که به ظرفیت 400 خودرو ایجاد شده است به راحتی استفاده کنند.

در جدول زیر هزینه یک شب اقامت در انواع اتاق‌های هتل مدینه الرضا قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز