هزینه اقامت در هتل اوین تهران 9 مهر 1401

هتل اوین تهران یکی از بهترین هتل‌‌های بین‌المللی چهار ستاره ایران است که در شمال تهران واقع شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هتل اوین که در حال حاضر عضو زنجیره هتل‌های پارسیان محسوب می‌شود، تحت مالکیت بنیاد مستعضفان انقلاب اسلامی است. این هتل سال‌ها قبل از انقلاب اسلامی و در سال 1348 ساخته شد و با تنها 32 اتاق کار خود را آغاز کرد اما در سال 1385 به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت و اکنون دارای 150 باب اتاق و سوئیت در چهار طبقه است.

هتل اوین تهران به مناطق مهم و استراتژیکی نظیر محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، مرکز همایش‌های صدا و سیما، سالن اجلاس سران و نیز مناطق تفریحی و توریستی تهران مانند پارک ژوراسیک، درکه، دربند، کاخ سعدآباد و بام تهران دسترسی بسیار خوب و آسانی دارد.

با ویژگی‌های هتل اوین تهران آشنا شوید

رستوران چینی این هتل در کنار رستوران‌های دیگر آن، از ویژگی‌های منحصر به فردش به شمار می‌رود. رستوران‌های ایرانی پردیس و پارسه و رستوران فضای باز آبشار در کنار استخر روباز هتل نیز با سرو بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها از شهرت زیادی برخوردار هستند.

آریاک سفر

ساختمان هتل پارسیان اوین دارای 4 بال اصلی است. 150 باب اتاق  این هتل در 2 بال شمالی و 2 بال جنوبی آن جای گرفته‌اند. اتاق‌ها در تیپ‌‌های مختلف استاندارد و لوکس یک تخته (سینگل)، دو تخته (دبل، توئین)، سوئیت‌های معمولی و بزرگ است.

ساختمان تشریفات این هتل نیز به صورت بنایی باشکوه و جدا از ساختمان اصلی هتل در محوطه بزرگ این هتل قرار گرفته است. این ساختمان دو طبقه و عظیم، با ظاهری مدرن و ویژه، دو سالن کوه نور 1 و کوه نور 2 را در خود جای داده است. هر کدام از این سالن‌ها با گنجایش ۷۰۰ نفر بهترین مکان برای برگزاری انواع جلسات، مراسم‌ها و جشن‌هاست. علاوه بر سالن‌های کوه نور، هتل اوین در ساختمان اصلی خود سالن کارون با ظرفیت 150 نفر و اتاق جلسات با ظرفیت 12 نفر را دارد.

هتل اوین با در اختیار داشتن فروشگاه‌ها و غرفه‌های تجاری مختلف این اماکن را برای مهمانان گرامی خود فراهم آورده است تا بدون نیاز به خروج از هتل بتوانند برای خرید محصولات و خدمات مورد نیاز خود اقدام نمایند.

همچنین استخر روباز و بزرگ این هتل که در فصل‌های گرم سال پذیرای مهمانان است. در کنار همه این امکانات، خدماتی نظیر روم سرویس 24 ساعته، خانه‌داری، صبحانه رایگان، خدمات خشکشویی،  ترانسفر از فرودگاه از امکانات هتل اوین به شمار می‌روند. در ادامه هزینه اقامت در هتل اوین تهران قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز