چرا هزینه اشتراک فیلیمو و نماوا چند برابر شد؟

افزایش هزینه اشتراک ماهانه فیلیمو و نماوا با واکنش مشترکان در فضای مجازی روبرو شده است. این دو پلتفرم تماشای آنلاین فیلم و سریال در ایران در دو ماه گذشته حق عضویت خود را دو‌ تا سه برابر افزایش داده اند.

به گزارش کاماپرس، هزینه اشتراک ماهانه فیلیمو و نماوا در اسفند ماه سال ۹۹ حدود ۲ برابر افزایش یافته بود،اما گویا این افزایش هزینه اشتراک در فروردین ماه هم ادامه دارد.پلتفرم فیلیمو از روزهای اول فروردین مبلغ اشتراک ماهانه را افزایش داده و به ۱۰۰ هزار تومان رسانده است. البته اشتراک ماهیانه فعلا با تخفیف ۶۹ هزار تومان عرضه می‌شود. اشتراک ۶ ماهه فیلیمو با تخفیف ۴۰ درصد حدود ۳۵۶ هزار تومان است، این اشتراک بدون تخفیف حدود ۵۹۴ هزار تومان  قیمت دارد.

نماوا دیگر پلتفرم تماشای آنلاین فیلم و سریال در ایران هم قیمت اشتراک ماهیانه خود را دو برابر کرده و مشترکان باید علاوه بر ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده حدود ۵۹ هزار تومان برای هر ماه بپردازند.

اما افزایش هزینه اشتراک این دو پلتفرم اینترنتی باعث اعتراض بیشتر مشترکان شده است ، چون همین چند هفته پیش قیمت اشتراکهای یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه بیشتر شده بود. اما چه دلایلی باعث افزایش دوباره هزینه اشتراک ماهانه فیلیمو و نماوا شده است؟

بودجه ای برای تولید وجود ندارد

آریاک سفر

روابط عمومی شرکت فیلیمو پس از واکنش مشترکان درباره افزایش چند برابری قیمت خدمات خود اطلاعیه‌ای صادر کرده است.فیلیمو در این اطلاعیه اعلام کرده تمام درآمد حاصله از افزایش قیمت وارد چرخه تولید سریال در شبکه نمایش خانگی می‌شود و به دلیل عدم برخورداری از بودجه و حمایت دولتی و با توجه به افزایش هزینه های تولید، برای تولید بیشتر و با کیفیت‌تر چاره‌ای جز افزایش قیمت اشتراک ندارد.

همچنین در این اطلاعیه به حضور فیلیمو در بورس هم اشاره شده و اینکه مشترکان می توانند به طور شفاف در جریان درآمدها و هزینه‌ها باشند.

در حال حاضر تاک شو همرفیق و سریال پرطرفدار قورباغه و سریال سیاوش از نماوا و بازی شبهای مافیا، سریال ملکه گدایان و خوب بد زشت هم از پلتفرم فیلیمو پخش می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : فیلیمونماوا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز