هزینه اسباب کشی چقدر است؟

رئیس اتحادیه حمل و نقل کالای درون شهری قیمت مصوب کامیون برای اسباب کشی را اعلام کرد و در این باره توضیحاتی داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، حسین زندی گفت: افراد برای حمل‌ونقل اثاثیه خود باید به مراکز مجاز مراجعه کنند و بدانند که هزینه کامیون به ازای هر سه ساعت از سوی اتحادیه 450 هزار تومان تعیین شده است.

رئیس اتحادیه حمل‌ونقل کالای درون شهری به فصل جابه‌جایی و افزایش اسباب کشی اشاره کرد و ادامه داد: قیمت مصوب یک کامیون برای حمل‌ونقل اثاث برای هر سه ساعت 450 هزار تومان مشخص شده که هر یک ساعت اضافه به این مبلغ 150 هزار تومان اضافه می‌شود. البته جابه‌جایی اثاث به سه الی چهار کارگر نیز احتیاج دارد که دستمزد یک کارگر به ازای هر سه ساعت 80 هزار تومان و به ازای هر ساعت اضافه 30 هزار تومان است.

زندی به دریافت فاکتور از شرکت حمل‌ونقل تاکید کرد و افزود: باید از شرکت‌ها فاکتور دریافت شود و همچنین در نظر داشته باشید که تمامی خدمات با مبلغ در آن ذکر شده باشد و اگر شرکتی مبلغی بیش از حد توافق خواستار شد عموما شرکتی غیرمجاز است.

آریاک سفر

دریافت خسارت آسیب به وسایل در حین اسباب کشی

این مقام مسئول درباره خسارت وارد شده به وسایل هنگام حمل اثاثیه گفت: اگر خسارتی در حین جابه‌جایی اثاثیه وارد شود شرکت حمل‌ونقل موظف است که خسارت تعیین شده از سمت اتحادیه را به صاحب بار بپردازد.

زندی همچنین درباره شکایت از شرکت‌های غیرمجاز توضیح داد: برای شکایت از این نوع شرکت‌ها باید به مراجع ذیربط همچون تعزیرات حکومتی مراجعه شود ولی در هر صورت اگر شکایتی از این شرکت‌های ثبت شود، ابتدا اخطاریه دریافت مجوز برای آن‌ها ارسال می‌شود که اگر به آن توجه نکنند، شرکت پلمپ خواهد شد.

زندی همچنین گفت: در سال گذشته بسیاری از شرکت‌ها وسایل افراد را گروگان می‌گرفتند و مبلغی بیش از توافق خواستار می‌شدند که این موضوع را اتحادیه تایید کرد و به سطوح بالاتر برای رسیدگی ارسال شد.

رئیس اتحادیه حمل‌ونقل کالای درون‎ شهری تهران در آخر دو شماره 66403713 و 66493529 را برای اطمینان از مجاز بودن شرکت‌های حمل بار همچنین پیگیری تخلفات اعلام کرد که افراد می‌توانند قبل از حمل بار از مجاز بودن شرکتی اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز