هر آنچه که باید راجع به پویا هنر نوین بدانید

لست سکند

همیشه هنگام خرید محصولات مختلف، غیر از کیفیت محصول، یکی از مواردی که مورد توجه قرار می‌گیرد، بسته بندی و طرح روی آن است که جلب توجه می‌کند. بنابراین تولیدکنندگانی که قصد دارند برای سال‌های سال در سبد خرید مشتریان خود باقی بمانند، باید به نوع طراحی بسته‌بندی محصولات‌شان نیز توجه کنند.
در این بین تعداد شرکت‌هایی که خدمات چاپ و بسته بندی ارائه می‌دهند، کم نیست؛ «پویا هنر نوین» نیز یکی از همین شرکت‌هاست که قصد دارد به انتخاب نخست شرکت‌های ایرانی، در چاپ و بسته‌بندی محصولات‌شان تبدیل شود.

کاماپرس در ادامه به چند ویژگی شاخص گروه پویا هنرنوین می‌پردازد که دانستن آنها برای علاقمندان به صنعت چاپ و بسته‌بندی می‌تواند جالب باشد؛

۱. صنایع چاپ و بسته‌‌بندی پویا هنر نوین از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این شرکت با واردات ملزومات مقوا از شرکت‌های معتبرجهانی در محیطی حرفه‌ای با ظرفیت بیش از هزار و ۵۰۰ تن کاغذ و مقوا در ماه خدمات گسترده‌ای را در جهت جلب رضایت مشتریان ارائه می‌کند.

۲. شرکت‌های چاپ صنایع غذایی، صنایع دارویی،‌ صنایع سلولوزی، محصولات صنعتی، محصولات پلیمری و محصولات آرایشی و بهداشتی از مشتریان پویا هنر نوین هستند.

۳. پویا هنر نوین در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع کارخانه‌ای درنصیر شهر شامل سالن‌های تولید، انبار کاغذ و مقوا، انبار تخصصی قالب و ملزومات چاپی، لیتوگرافی، ساختمان‌های اداری و … احداث کرد.

راز آسمان پایتخت

۴. صداقت، مسئولیت‌پذیری، کار تیمی، عدالت از جمله ارزش‌های سازمانی شرکت چاپ پویا هنر نوین است.

۵. برخورداری از واحدی مجزا به نام واحد مهندسی محصول، علاوه بر واحد آتلیه، استفاده از نرم‌افزارهای روز و مدرن طراحی، تحقیق بازار در صورت سفارش محصول تولیدی علت تمایز آتلیه گرافیک پویا هنر نوین با سایر رقبا شده است.

۶. طراحی گرافیکی لوگو، آرم علائم تجاری، طراحی بروشور، طراحی کاتالوگ و پوستر، طراحی و اجرای بسته‌بندی و لیبل، طراحی جعبه محصولات و … از جمله خدمات و فعالیت‌های واحد آتلیه و گرافیک پویا هنر نوین هستند.

۷. در سال ۲۰۱۷ مجید خادمی مدیریت پویا هنر نوین به عنوان یکی از اعضای اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ انتخاب شد.

۸. مجموعه پویا هنر نوین در سال ۲۰۱۴ در اولین غرفه ملی صنعت چاپ در اربیل عراق، توانست تندیس حضور به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران را در این نمایشگاه کسب کند. در سال‌ ۱۳۹۷ نیز گروه پویا هنر نوین تندیس بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین آلات وابسته را دریافت کرد.

مرتبط با : پویاهنرنوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز