هر آنچه که باید راجع به اکتیران بدانید

اکتیران با شعار «ما شما را یاری می کنیم تا فضای رویایی را در شرکت خود خلق کنید» و تولید باکیفیت محصولات و استفاده از فناوری‌های نوین کارش را شروع کرد.

کاماپرس در ادامه به ۱۴ ویژگی شاخص اکتیران اشاره می‌کند که دانستن آنها برای مشتریان جذاب است؛

۱. شرکت اکتیران از سال ۱۳۶۵ به مدت چهار سال در قالب یک شرکت خدمات بین‌المللی نمایشگاهی غرفه فعالیت می‌کرد. طی این فعالیت‌ها و تجربه‌اندوزی‌ها توانست سیستم مناسبی برای تولیدات دکوراسیون طراحی کند. در سال ۱۳۶۹ با هدف فرهنگ‌سازی استفاده از سیستم‌های نوین دکوراسیون اُپن فضاهای اداری، طرحی و تولید سیستم‌های پیش ساخته دکوراسیون جهت پاسخ به این نیاز در ایران تاسیس شد.

۲. اکتیران تنها ۵ سال پس از آغاز فعالیت‌هایش توانست قراردادی با شرکت اکتانورم آلمان- یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده سیستم‌های دکوراسیون در جهان- منعقد کرده و محصولات خود را تحت لیسانس این شرکت تولید کند. بنابراین پس از دریافت اطلاعات فنی از شرکت اکتانورم و تایید آن، تولید قطعات در ایران آغاز شد.

۳. حسین علی‌اکبر کاشانی، شهرزاد سپاسدار و هدی چهارسوقی به ترتیب به عنوان مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و نایب رئیس هیئت مدیره مجموعه اکتیران در سال ۱۳۹۸ و برای مدت دو سال انتخاب شدند.

آریاک سفر

۴. محصولات اداری اکتیران درگروه اداری شامل‌ میزاداری، فایلینگ و کمد، پارتیشن اداری، مبل و صندلی، دیوارپوش و گروه پنتا دسته‌بندی شده‌اند. البته اکتیران در زمینه غرفه‌سازی نمایشگاهی، اجاره تجهیزات نمایشگاهی و برگزاری نمایشگاه فعالیت می‌کند.

۵. شرکت اکتیران در سال ۱۳۷۶ پس از نزدیک به ده سال فعالیت تولیدی در دهکده صنعتی هلجرد، به دلیل نیاز به گسترش فضای تولید، به شهرک صنعتی اشتهارد با وسعت ۷ هزار مترمربع انتقال یافت. ظرفیت سالانه ساخت قطعات چوبی این کارخانه بیش از ۳۸ هزار متر مربع و قطعات فلزی آن ۱۲۰ تن به همراه مواد اولیه برای ساخت دکوراسیون حداقل ۵۰ هزار متر مربع فضای اداری شامل کلیه لوازم از میزهای مختلف، فایل، کتابخانه و پارتیشن و … را پاسخگو است.

۶. ماموریت اکتیران، ساخت و ساز با انگیزه ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان است. این گروه تلاش می‌کند از طریق تعهد به نوآوری و تعهد به مشتریان، با تکیه بر قدرت تیم‌شان به موفقیت دست یابند.

۷. در سال ۱۳۸۲ شرکت اکتیران توسعه صادرات کالا و خدمات به کشورهای عربستان‌، ایالات متحده عربی، روسیه، قبرس، عمان، لیبی، مصر، سوئیس، ایتالیا و … را در دستور کار خود قرار داد. همچنین با اتکا به دانش فنی و نیروی متخصص خود توانست پروژه‌های کشورهای خارجی مانند آلمان، ایتالیا، برزیل، فرانسه، کویت، لهستان و چند کشور دیگر را در ایران اجرا و تکمیل کند.

۸. در سال ۱۳۹۶ ساخت غرفه‌های چوبی شرکت‌های زعفران نفیس، التکرونیک یزد، روزنامه همشهری، کتابخانه ملی شورای اسلامی و به این مجموعه سپرده شد. آماده‌سازی غرفه‌های پاویون چین در نمایشگاه تلکام، غرفه‌های کره، دانمارک و لهستان در نمایشگاه مواد غذایی غرفه‌های سوئیس در نمایشگاه صنعت از جمله اقداماتی است که توسط این شرکت انجام گرفته است. ایجاد غرفه درکشورهایی چون لیبی، روسیه، قزاقستان، ایتالیا، مصر، سوئیس و دبی نیز در کارنامه این مجموعه قرار دارد.

۹. شرکت اکتیران در سال ۱۳۹۰ با افتتاح شعبه پاسداران فروشگاه دیوانی در فضای بالغ بر ۶۵۰ مترمربع اقدام به فروش محصولات وارداتی خانگی و اداری از کشورهای ایتالیا، مالزی و ترکیه، چین کرد.

۱۰. اولین پورتال فروش آنلاین دکوراسیون اداری به نام خوگر توسط شرکت اکتیران در سال ۱۳۹۲ آغاز به کار کرد.

۱۱. مجموعه اکتیران در طول نزدیک به ۲۰ سال فعالیت تولیدی بیش از سه هزار پروژه انجام داده است. تقریبا در هریک از وزارتخانه‌ها، ادارات‌، سازمان‌های دولتی و یا شرکت‌ها و دفاتر کارخانجات بخش خصوصی نشانی از اکتیران موجود است. اکتیران دارنده گواهی ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ است.

۱۲. شرکت ملی نفت ایران، سن ایچ، وزارت کشور، کوکاکولا، بیمه ایران، پارس خوردو، پتروشیمی جم و چند شرکت دیگر مشتریان مجموعه اکتیران هستند.

۱۳. اکتیران موفق به دریافت تندیس برترین‌های صنعت مبلمان از انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان شده است.

۱۴. حسین علی اکبرکاشانی مدیریت مجموعه اکتیران در سال ۱۳۹۴ با نظر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان درجه «استادی» را در حوزه مبلمان و دکوراسیون کسب کرد.

مرتبط با : اکتیران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز