کارگزاری حافظ با ۱۷ سال تجربه

کارگزاری حافظ سابقه‌ فعالیتی ۱۶ ساله در در بازار بورس و سرمایه دارد. این شرکت با سرمایه ثبتی ۵۰۰ میلیارد ریال در بین کارگزاری‌های رتبه الف کشور قرار دارد.

شرکت کارگزاری حافظ به شکل سهامی خاص در آذرماه سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در بازار سرمایه آغاز کرد. مهرداد بخشی از سال ۱۳۹۷ تاکنون مدیرعامل کارگزاری حافظ است. سهامداران اصلی آگاه شرکت توسعه مدیریت آرین، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و محمدرضا رهبر هستند.

مجوز‌های ارائه خدمات در حوزه‌ی بورس اوراق بهادر، فرابورس، محصولات فلزی و کشاورزی، سبدگردانی، بورس انرژی و صندوق سرمایه‌گذاری بخشی از امتیازات کسب‌شده توسط این شرکت هستند.

انواع خدمات معاملات اوراق، خدمات سرمایه‌گذاری، مشاوره عرضه و پذیرش، بورس کالا و انرژی، خدمات سبدگردانی و ازار مشتقه از سوی این کارگزاری به مخاطبان ارائه می‌شود.

معرفی و پذیرش شرکت‌ها در بازار بورس از مهم‌ترین فعالیت‌های کارگزاری حافظ به شمار می‌رود. حافظ، کارگزار معرف و مشاور پذیرش شرکت‌هایی همچون پتروشیمی لردگان، پتروشیمی کازرون، بانک تات، بیمه حافظ، کشتیرانی والفجر، موسسه اعتبار نور و شرکته آتیه داده‌پرداز بوده است.

آریاک سفر

حافظ و خدمات متنوع

خدمات مشاور عرضه جهت انجام افزایش سرمایه شرکت‌های پتروشیمی دهدشت، صنایع لاستیکی سهند، حمل و نقل پتروشیمی، سرمایه‌گذاری آرین توسط کارگزاری حافظ انجام شده است.

سهام شرکت‌هایی همچون مخابرات ایران، بانک صادرات، بانک تجارت ، پالایشگاه نفت اصفهان و پتروشیمی زاگرس از سوی کارگزاری آگاه عرضه می‌شود.

مشتریان آگاه با عضویت در باشگاه مشتریان حافظ علاوه بر تخفیف کارمزد معاملات و دریافت اعتبار ویژه، ازبسته‌های تحلیل کارشناسان این کارگزاری برخوردار خواهند شد.

در کارگزاری حافظ امکان سرمایه‌گذاری در دو صندوق سرمایه‌گذاری با نام‌های صندوق مشترک و بازارگردانی وجود دارد. در صندوق مشترک امکان سرمایه‌گذاری با هر میزان دارایی و نقدشوندگی سریع برای مشتریان فراهم شده است. صندوق سرمایه‌گذاری بازارگردانی از اواسط سال ۱۳۹۷ و با هدف بازارگردانی و حفظ تعادل در ارزش سهام شرکت‌ها آغاز به کار کرد.

نرم افزارهای تحت وب حافظ

حافظ با هدف پشتیبانی از مشتریانی که دسترسی به سیستم کامپیوتر ندارند، نرم‌افزار تحت وب همراه‌پلاس را عرضه کرده است که سرعت و امکانات آن بیشتر از همراه تریدر است. همراه تریدر اپ موبایلی است که کارگزاری حافظ در راستای انجام آنلاین معاملات بورس از طریق بورس به مشتریان ارائه کرده است.

حافظ در قالب مجموعه‌ای به نام آکادمی هدف حافظ انواع دوره‌های آموزشی آنلاین را در زمینه‌های تحلیل‌گری و معامله‌گری به مشتریان خود عرضه می‌کند.

یکی دیگر از خدمات حافظ اعطای اعتبار معاملاتی به سهام‌داران و سرمایه‌گذاران است. اعتبار معاملاتی سرمایه‌ای است که سرمایه‌گذاران برای خرید و فروش سهام در بورس از کارگزاری قرض می‌گیرند.

۱۸ شعبه‌ی فعال به نمایندگی از کارگزاری حافظ در سراسر کشور به ارائه خدمات مشغول هستند. حافظ در سال ۱۳۹۹ از نظر حجم معاملات  در رتبه هفتم و از نظر حجم معاملات اوراق مشتقه بورس در رتبه پنجم از میان ۱۰۷ کارگزاری کشور قرار گرفته است. گردش مالی کارگزاری در همین سال ۱۵۳۰ هزار میلیارد ریال عنوان شده است.

مرتبط با : کارگزاری حافظ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز