هر آنچه که باید درباره نرم افزار تسکولو بدانید

لست سکند

نرم افزار تسکولو ، اپلیکیشنی مخصوص مدیریت پروژه است. نرم افزاری که به عقیده تیم سازنده‌اش، یکی از بهترین و آسان‌ترین راه‌ها برای همکاری آنلاین است که با شعار «سیستمی امن و آسان برای مدیریت پروژه‌ها» به افزایش بازدهی کسب و کارها و تیم‌شان کمک می‌کند.

کاماپرس در ادامه به ۹ نکته خواندنی در باره تسکولو می‌پردازد که دانستن آنها برای علاقمندان به مهندسی نرم‌افزار خالی از لطف نیست؛

۱. در پاییز ۱۳۹۲ فرهاد هدایتی‌فرد و تیم همراهش یک سیستم مدیریت پروژه ساده به نام «تسکتات» برای نیازهای داخلی خود نوشتند. اما در تابستان ۹۳ و قبل از انتشار این نرم‌افزار، نامش به «تسکولو» تغیر پیدا کرد که ترکیبی از کلمه «تاسک» به معنای کار یا وظیفه و «کلو» کلمه قرض گرفته شده از زبان آفریقایی زولو به معنی بزرگ و عظیم است.

۲. اولین نسخه نرم‌افزار تسکولو در پاییز ۱۳۹۳ با زبان انگلیسی و با هدف ورود به بازاهای بین‌المللی منتشر شد و در زمستان همان سال زبان‌های فارسی و اسپانیایی و اپلیکیشن اندروید تسکولو را نیز عرضه کرند.

۳. هدایتی‌فرد به عنوان مدیرعامل، به همراه کاظم کشاورز و آرمان صعودی و ده تن دیگر اعضای اصلی این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

راز آسمان پایتخت

۴. نرم‌افزار آنلاین تسکولو، برنامه ارتباط و همکاری برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ است که مدیریت کارها و پروژه‌ها، مدیریت تیم، زمان‌های کاری و چت گروهی رو در یک جا با هم آورده است تا شرکت‌ها بتوانند با خیالی آسوده تغییرات کسب و کارشان را زیر نظر داشته باشند.

۵. با استفاده از نرم افزار تسکولو، همکاری تیمی و گروهی برای پیشبرد پروژه‌ها آسان‌تر انجام می‌شود و با تحلیل‌گر تسکولو به راحتی می‌توان از داده‌ها و اطلاعات بهره‌برداری کرد و آنها را به مرحله اجرایی رساند. نرم افزار تسکولو با روش رمزنگاری استاندارد و دیتاسنترهای امن در آلمان و نسخه‌های پشتیبان روزانه، امنیت و سادگی را به ارمغان می‌آورد.

۶. گفتگوی آنلاین، ثبت زمان‌های کاری و ارتباط دوطرفه با سایر سرویس‌های آنلاین، از جمله خدمات تسکولو به کسب و کارها به شمار می‌رود.

۷. نرم افزار تسکولو در صنایع عمران، بازاریابی و تبلیغات، رسانه‌های ویدئویی، تولید نرم‌افزار و بازی‌های ویدئویی کاربرد دارد.

۸. شهرداری مشهد، توانا رسانه نوین، استودیو هورخش از جمله شرکت‌هایی هستند که از نرم‌افزار تسکولو استفاده می‌کنند.

۹. نرم افزار تسکولو در پاییز سال ۱۳۹۴ در بین ۱۰۰ استارتاپ از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکا در رقابت‌ بین‌المللی استارتاپ‌های استانبول، رتبه سوم را کسب کرد.

مرتبط با : تسکولو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز