هر آنچه که باید درباره آتیه‌ آفرینان بدانید

مهاجرت-کاماپرس

موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان با آگاهی نسبت به قوانین حاکم در اکثر کشورها مناسب‌ترین راه مهاجرتی برای هر فرد را پیشنهاد می‌دهد.

کاماپرس در ادامه به معرفی گروه مهاجرتی آتیه آفرینان و خدمات آن می پردازد:

*آتیه آفرینان به متقاضیان مشاوره حضوری ارائه می‌دهد. البته ناگفته نماند که در ابتدا کارشناسان به صورت تلفنی شرایط مهاجران و رزومه افراد را ارزیابی می‌کنند. درنهایت با ارائه پکیج رایگان مشاوره یا پکیج وی آی پی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مهاجران قرار می‌دهند.

*بنا به نقل از سایت رسمی مدت زمان مشاوره پکیج رایگان، 20 دقیقه است. تنها یک روش مهاجرتی بررسی می‌شود. امکان برقراری ارتباط با مشاور ارشد تا 24 ساعت امکان‌پذیر است. پکیچ وی آی پی در مدت 40 دقیقه به پایان می‌رسد. حضور همراه مجاز است. انواع روش‌های مهاجرتی و دانشگاه‌های کشور مقصد بررسی می‌شود. برنامه ریزی اصولی برای تسهیل مهاجرت پیشنهاد می‌شود.

مهاجرت-کاماپرس

آریاک سفر

*در وبسایت این شرکت اطلاعاتی نظیر انواع راه‌های مهاجرت به تفصیل شرح داده شده است. شرایط پذیرش تحصیلی، کاری و… بیان شده است. مقالات متفاوتی از اکثر کشورها و اطلاعات پایه‌ای آن‌ها بارگزاری می‌شود. بنا به نقل از سایت برای کاربران وی آی پی دسترسی به اطلاعات تخصصی سایت به‌زودی امکان‌پذیر می‌شود.

*این شرکت دارای دو شعبه در تهران، یکی در میرداماد و دیگری در شهرک غرب است.  شعبه دیگر آن در شیراز قرار دارد.  آتیه آفرینان در کنار سایر شرکت‌های مهاجرتی با سابقه از جمله گوتوتی‌آر و ویزا 724 مشغول فعالیت است و نزدیک به 20 سال سابقه کاری دارد.

*آتیه آفرینان هرساله امور مربوط به فرایند لاتاری را انجام می‌دهد. در صفحه اینستاگرام آن انواع پست‌های آموزشی وجود دارد. ویزاهای تایید شده، قراردادهای بسته شده با متقاضیان مهاجرت و نتایج آن‌ها در شبکه اجتماعی این شرکت آپلود می‌شود.

*جهت کسب اطلاعات بیشتر می توان علاوه‌بر وبسایت به کانال تلگرام، آپارات و صفحات اینستاگرام، لینکدین و توییتر این شرکت مراجعه کرد. در صورت نیاز از طریق واتسپ و ایمیل نیز می‌توان ارتباط برقرار کرد.

نویسنده: افروز آل عباسیان

انتهای پیام

مرتبط با : آتیه آفرینان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز