هر آنچه باید درباره گروه هتل‌ های ملل بدانید

گروه هتل های ملل-کاماپرس
لست سکند

گروه تخصصی ملل جایگاه ممتازی در عرصه هتل‌داری کشور دارد. این گروه با ارائه خدماتی در زمینه گردشگری و اوقات فراغت و با در نظر گرفتن استانداردهای بین‌المللی نقشی پررنگ در توسعه صنعت گردشگری کشور دارد.

به گزارش کاماپرس، آموزش‌های مهارتی و فنی‌و‌حرفه‌ای، مشاوره، تجهیز و راه‌اندازی و پشتیبانی نیروی انسانی ماهر، مشاوره در امر خرید‌وفروش و همچنین برپایی تورهای مختلف از دیگر خدمات این گروه هستند.

* شرکت گروه هتل ملل در سال 1386 تاسیس شد. مدیرعامل شرکت محمدرضا نوروز بختیاری است و هیئت مدیره آن هفت عضو دارد. این شرکت دولتی است و آپارتمان‌هایی شیک و مجهز همراه با خدمات کامل، که برای فعالیت‌های تجاری یا تفریحی مناسب هستند را ارائه می‌دهد.

* از راهبردهای مهم این گروه می‌توان به توسعه کیفیت و سلامت در ارائه خدمات هتل‌داری، حداکثر بهره‌برداری از ظرفیت هتل‌داری، توسعه منابع انسانی، توسعه و یکپارچه‌‌سازی نظام بازاریابی و گسترش بوم‌گردی اشاره کرد.

* بنابر اطلاعات مندرج در سایت شرکت، ترویج هتل‌داری ایرانی، بازآفرینی سنت مهمان‌نوازی، ارتقا کیفیت خدمات هتل‌داری، حفظ کیفیت منابع سخت‌افزاری، ارتقا برند ملل و افزایش سهم بازار از اهداف مهم آن محسوب می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

* هتل آپارتمان‌های جم، ملل و سپهر که همگی در تهران قرار دارند زیرمجموعه گروه هتل‌های ملل هستند.

* هتل‌آپارتمان دو ستاره جم تهران با پنج طبقه و 20 سوئیت در معروف‌ترین خیابان پایتخت یعنی خیابان ولیعصر قرار دارد. دسترسی آسان از این هتل به نمایشگاه بین‌المللی تهران، میدان و بازار تجریش و دیگر جاذبه‌های گردشگری شهر از ویژگی‌های این هتل است. از امکانات هتل آپارتمان جم می‌توان به صبحانه رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت، حمام، سالن بدنسازی، آسانسور و پارکینگ اشاره کرد. این هتل برای ناهار و شام رستوران ندارد.

* هتل آپارتمان سه ستاره ملل در هفت طبقه و دارای 28 آپارتمان مسکونی با امکانات رفاهی در شمال شهر تهران قرار دارد. نزدیکی به خیابان ولیعصر، محله دربند،کاخ نیاوران و بازار تجریش از نقاط قوت این هتل محسوب می‌شود.

* هتل آپارتمان سه ستاره سپهر تهران نیز در شمال شهر و یکی از خوش آب‌وهواترین مناطق پایتخت واقع شده است. هتل آپارتمان سپهر در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل آپارتمان در پنج طبقه و چهل سوئیت  با امکانات مناسب پذیرای گردشگران است.  این هتل امکاناتی نظیر صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اعلام حریق، شبکه پخش فیلم، رخت‌آویز، میز تحریر دارد؛ با این‌حال فاقد امکانات پخت‌وپز و سرویس بهداشتی و همچنین امکان شارژ وسایل الکترونیکی داخل اتاق است.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه تخصصی ملل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز