هر آنچه باید درباره چیپس مزمز بدانید

مزمز اوایل دهه 70 به عنوان نخستین تولیدکننده چیپس سیب زمینی بهداشتی به بازار کشور قدم گذاشت. این شرکت از همان ابتدا با به‌کارگیری مدرنترین ماشین‌آلات و برترین روش‌ها با کسب تمامی مجوزهای بهداشتی و استانداردهای ایران و جهان، اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب کرد.

در ادامه کاماپرس به ارائه نکاتی درباره شرکت مزمز می‌پردازد تا علاقمندان به محصولات مزمز بیشتر با این برند و روند توسعه‌اش آشنا شوند؛

۱. مزمز در اواخر دهه ۷۰ نخستین گام‌هایش را برای حضور موثر در بازارهای بین‌المللی برداشت. این شرکت هدف بعدی خود را گسترش و تکمیل سبد کالایی خود می‌دانست؛ در این راه، تبدیل به نخستین تولیدکننده آجیل و خشکبار بهداشتی کشور شد و محصولاتی بر پایه ذرت و با کیفیتی متفاوت تولید کرد.

۲. یکی از مهمترین اهداف مزمز، وفاداری است؛ در همین راستا مزمز تلاش کرده با استفاده از مدرن‌ترین شیوه‌ها، فناوری‌ها و ماشین‌آلات به ذائقه مصرف‌کنندگان و تولید طعم‌های متنوع وفادار بماند. همچنین با حساسیت در استفاده از مواد اولیه و سنجش مداوم کیفیت، وفاداری خود را نسبت به سلامت محصولات خود حفظ کرده است.

۳. تلاش‌های بی وقفه این شرکت و حمایت همه جانبه هواداران مزمز باعث شده این گروه صنعتی با گذشت دو دهه فعالیت، به مجموعه‌ای توانمند تبدیل شود. شرکت مزمز تولید، فروش، توزیع، بازاریابی و تبلیغات تمامی محصولات خود را در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی انجام می‌دهد.

آریاک سفر

۴. شرکت یلداپخش و شرکت مهرگان پخش حافظ از عوامل فروش شرکت مزمز محسوب می‌شوند.

۵. مزمز رمز موفقیت و ماندگاری خود را، تنوع کالایی در بازارهای داخلی و خارجی می‌داند. این گروه صنعتی با بهره‌مندی از توان تولید چهار کارخانه خود هم اکنون محصولاتی نظیر فرآورده‌های سیب زمینی مانند چیپس و خلال، فرآورده‌های حجیم شده بر پایه ذرت و غلات، آجیل و خشکبار فرآوری شده، رب گوجه فرنگی، انواع سس و کنسرو تولید می‌کند.

۶. مزمز گروه محصولات خود را با برندهای مزمز، پایا، کیش، دونه دونه، مزه، دل مزه، مزپف و راکی به مشتریان عرضه می‌کند.

۷. شرکت کیش چیپس یکی از اعضای اصلی گروه صنعتی مزمز محسوب می‌شود که محصولات سرخ کردنی بر پایه سیب زمینی تولید می‌کند. این شرکت نخستین تولیدکننده چیپس بهداشتی در کشور است که با بهره‌مندی از متخصصین این حوزه و و ماشین‌آلات تولید و بسته‌بندی روز دنیا توانسته است بیشترین سهم بازار این محصول را در مقایسه با رقبای خود به دست آورد.

۸. شرکت فلیکس شرق که بزرگترین و باکیفیت‌ترین شرکت تولید آجیل و خشکبار بسته‌بندی شده در کشور است، برای نخستین بار آجیل و خشکبار مزمز را به صورت بسته‌بندی و بهداشتی، به طور جدی وارد سبد میان وعده غذایی کرده است. این شرکت با تولیدات خود بخش ویژه‌ای از بازارهای خاورمیانه را در اختیار دارد.

9. رب گوجه فرنگی «پایا» قبل از تولید چیپس‌های سیب زمینی با برند پایا، تولید و به بازار صادرات عرضه می‌شد. این برند در دهه دوم فعالیت گروه صنعتی مزمز، اکنون با کیفیتی مثال زدنی و با برند مزمز وارد بازار داخلی شد و مورد استقبال مصرف‌کنندگان داخلی قرار گرفت. این شرکت انواع سس و درسینگ، زیتون و تن ماهی و دیگر محصولات کنسروی را تولید و مصرف کنندگانش را با سطح جدیدی از کیفیت آشنا کرده است.

مرتبط با : مزمز
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز