هر آنچه باید درباره چاپ آقا بدانید

چاپ آقا-کاماپرس

شرکت چاپ آقا فعالیت خود را در زمینه چاپی و طراحی از پاییز سال 1394 آغاز کرد. ارائه ابزار طراحی آنلاین و امکان ثبت سفارش به صورت غیر‌حضوری از جمله خدمات این شرکت است.

کاماپرس در ادامه به معرفی چاپ آقا و خدمات آن می‌پردازد؛

*چاپ­خانه شرکت مجهز به دستگاه‌های چاپ افست و دیجیتالی است و محصولات چاپی با قابلیت شخصی‌سازی به مشتریان ارائه می‌شوند. تضمین کیفیت، مشاوره رایگان، گارانتی محصولات، ارسال به سراسر ایران و طراحی رایگان از جمله خدمات ارائه شده از سوی چاپ آقا است.

* مشتریان چاپ آقا می‌­توانند با استفاده از ابزار طراحی آنلاین که در وبسایت رسمی این شرکت قرار دارد طرح مورد خود را به صورت رایگان طراحی کنند.

* فایل‌های ارسال شده توسط کارشناسان شرکت چاپ آقا بررسی شده تا از تطابق طرح با استانداردهای چاپ اطمینان حاصل شود. علاوه بر آن کلیه مراحل چاپ و تولید توسط متخصصان کنترل می‌شود تا ارائه خدمات به درستی و با صرف زمان کم‌تری انجام شود.

آریاک سفر

چاپ آقا-کاماپرس

* سابقه همکاری با شرکت‌های دیجی کالا، مواد غذایی محسن، صنایع امرسان، بانک کارآفرین، بهران، بانک ملت و شرکت ملی نفت که ازشرکت‌­های نام‌آشنای کشور هستند در کارنامه این شرکت دیده می‌شود.

*شرکت چاپ آقا طیف وسیعی از خدمات چاپی را ارایه می‌کند که از جمله می‌توان به چاپ انواع تقویم رومیزی، ست اداری، هدایای تبلیغاتی و غیره اشاره کرد.

* ارائه گارانتی 10 روزه به مشتریان از نقاط قوت این شرکت است. البته ارائه این گارانتی در چهارچوب قوانینی مشخص صورت می‌گیرد؛ این قوانین به طور کامل در سایت چاپ آقا ذکر شده است.

* چاپ آقا امکان همکاری با متقاضیان را برای فرصت‌های شغلی: طراح گرافیک، بازار‌یاب و کارشناس فرم‌بندی فرآهم آورده است. افراد متقاضی با توجه به سابقه کار و مهارت در این شرکت استخدام می‌­شوند.

برای اطلاعات بیشتر درباره چاپ آقا می‌توانید به سایت و شبکه‌های اجتماعی این شرکت مراجعه کنید.

نویسنده: رضوان شریفلو

انتهای پیام

مرتبط با : چاپ آقا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز