هر آنچه باید درباره شرکت آدونیس بدانید

شرکت «توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس» از سال 1391 با سهامداری سه بانک خصوصی کشور یعنی بانک‌های سامان، پاسارگاد و ملت، وارد عرصه خدمت رسانی سیستم بانکی کشور شد. اکنون نیز این شرکت در عرصه پرداخت و بانکداری الکترونیک به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

کاماپرس در ادامه نکاتی را درباره این مجموعه مطرح می‌کند که مطالعه این مطالب در شناخت آن موثر است؛

1. شرکت توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس در حال حاضر با مدیریت محمدعلی گوگانی به کار خود ادامه می‌دهد. تعداد کارمندان این مجموعه در حدود 450 نفر است.

2. محصول تولید این مجموعه خودپرداز است که در سه بخش سالنی، دیواری و لوازم جانبی تولید می‌شود. این شرکت در حوزه‌های پشتیبانی، تعمیر و تولید، خدمات مهندسی، آموزش و همچنین حمل، نصب فیزیکی و راه اندازی اولیه دستگاه‌ها و بهسازی و بازسازی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

3. آدونیس از همان سال‌های ابتدایی شروع به کار خود، 56 دفتر عملیاتی در نقاط مختلف کشور و 10 تعمیرگاه در دفاتر استانی به راه انداخت، همچنین با پشتیبانی بیش از 11 هزار دستگاه خودپرداز، 22 درصد سهم بازار پشتیبانی خودپرداز در کشور را از آن خود کرد.

آریاک سفر

4. بانک‌های سپه، ایران زمین، توسعه تعاون، کارآفرین و همینطور مجموعه‌هایی مانند توسعه و نوآوری شهر، مهندسی یاس ارغوانی، پردازشگران سامان و… از مشتریان این مجموعه هستند.

5. شرکت تولیدکننده کارت‌های هوشمند و اعتباری «جی.اند.دی» و همچنین شرکت تولیدکننده ابزار تعمیر و تجهیزات برقی «وای هووا» در چین، از جمله شرکای تجاری این شرکت محسوب می‌شوند.

6. این شرکت تاکنون توانسته است رتبه یک شورای عالی انفورماتیک را در زمینه‌های «خدمات پشتیبانی» و «ارائه و تولید دستگاه‌های جانبی» به دست آورد. کسب رتبه «شرکت برتر از نظر رشد سریع» در هجدمین سال رتبه بندی آی ام آی- 100-500 شرکت برتر ایران- توسط مدیریت سازمان صنعتی از دیگر افتخارات آدونیس است.

7. این مجموعه دارای مجوز فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات، صادر شده از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور است.

8. سال گذشته با حمایت این شرکت کتاب « بانکداری احساسی؛ اصلاح فرهنگی، بهره جویی از فین تک و تبدیل بانک‌های خرد به برند» به چاپ رسید.

9. این مجموعه در سال 1398 به عنوان یکی از اعضای کمیسیون بانکداری دیجیتال سازمان نصر تهران معرفی شد. در این کمیسیون مباحث کسب و کارهای ارائه دهنده محصولات نرم افزاری و سخت افزاری بانکداری الکترونیک مطرح می‌شود.

10. شرکت آدونیس در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حضور داشت و در جریان این رویداد سیستم کش ریسایکلین را معرفی و ارائه کرد. این دستگاه سرعت بالایی در تشخیص اصالت پول‌ها و انجام تراکنش دارد و می‌تواند جایگزین خوبی برای دستگاه‌های بانکی باشد.

مرتبط با : توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز